اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

شیر توزیعی در مدارس همدان فاسد نبود

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با اشاره به ارائه گزارشاتی مبنی بر مشکل‌دار بودن شیر‌ توزیعی در مدارس گفت: اداره بهداشت با انجام آزمایش بر روی چند نمونه از شیرها، اعلام کرد شیرها فاسد نبوده است.

شیر توزیعی در مدارس همدان فاسد نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: هر ساله شیر مدارس اول دی ماه در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود که امسال توزیع آن در اواخر آذرماه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون دو مرحله شیر در مدارس توزیع شده است، ادامه داد: شیر به دو صورت استریل و لیوانی در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان افزود: شیر استریل برای مدارس روستایی و مدارسی که در مسافت دور هستند، استفاده می‌شود و شیر لیوانی نیز برای مدارس شهری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیر مدارس در حال توزیع است اما گزارشاتی مبنی بر مشکل‌دار بودن شیر‌ها به آموزش و پرورش رسیده که اداره بهداشت چند نمونه از شیر‌ها را برای آزمایش در نظر گرفت.

مظاهری خاطرنشان کرد: با انجام آزمایشات مختلف بر روی شیر توزیعی در بین دانش‌آموزان مشخص شد که شیر فاسد نبوده و فقط از آنزیم پایینی برخوردار بوده است.

تشکیل کلاس کنکوری پنهانی، معضل جدی آموزش و پرورش

وی با اشاره به تشکیل پنهانی کلاس‌های کنکوری برای دانش‌آموزان عنوان کرد: یکی از معضلات جدی آموزش و پرورش با توجه به قرار گرفتن در ایام کنکور، تشکیل کلاس‌های کنکوری به دور از چشم آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان تصریح کرد: برای حل این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم کلاس‌های کنکوری با نظارت مدیر مدرسه در خود مدرسه تشکیل شود تا شاهد مشکلات حاشیه‌ای آن نباشیم و دانش‌آموزان را در یک جا ساماندهی کنیم.

وی در پایان سخنانش به ارائه برنامه‌های اثربخش برای ایام دهه فجر در قالب طرح پرده‌خوانی انقلاب اشاره کرد و گفت: طرح پرده‌خوانی انقلاب را می‌توان در قالب یک پاورپوینت چنددقیقه‌ای از دانش‌آموزان درخواست کرد.

انتهای پیام/89007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول