اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست شاهرود خبر داد

دستگیری 4 نفر متخلف شکار و صید در شاهرود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود از دستگیری 4 نفر متخلف شکار و صید در شاهرود خبر داد.

دستگیری 4 نفر متخلف شکار و صید در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمهدی خاتمی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست، چهار نفر شکارچی غیرمجاز را در مناطق مختلف شهرستان شاهرود دستگیر کردند.

وی گفت: در سه فقره عملیات گشت و کنترل، چهار نفر متخلف شکار و صید با لاشه دو قطعه کبک، دو قطعه کبوتر وحشی و سه قطعه توکا که به صورت غیرمجاز شکار شده بودند، به همراه سه قبضه سلاح شکاری و 40 عدد فشنگ مربوطه دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود افزود: دو نفر از متخلفان که با موتورسیکلت تریل اقدام به تعقیب و شکار آهو در مناطق دشتی شاهرود حاشیه جاده طرود کرده بودند نیز دستگیر و به جرم شروع به شکار آهو به محاکم قضایی معرفی شدند.

خاتمی در ادامه بیان داشت: از متخلفان، یک دستگاه موتورسیکلت تریل غیرمجاز نیز کشف و توقیف شد.

این مسئول تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق با همکاری و همراهی ماموران پلیس اطلاعات میامی، طی بازرسی مشترک از منزل یکی از متخلفان سابقه‏دار شکار و صید، موفق به کشف یک قبضه سلاح جنگی پنج تیر روسی، سه عدد فشنگ کلاشنیکف و دو عدد کوله پشتی آغشته به خون شکار شدند.

وی در پایان اذعان داشت: متخلف مذکور چند ماه پیش نیز به جرم شکار دو رأس کل وحشی و یک رأس آهو دستگیر شده بود و پرونده مذکور مفتوح و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/2249/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول