اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز خبر داد

حضور 90 دانشجوی البرزی در کاروان عاشقان حسینی (ع)

سخنگوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز از حضور 90 دانشجوی این استان در کاروان عاشقان حسینی (ع) خبر داد و گفت: این دانشجویان برای حضور در مراسم اربعین پیاده عازم کربلای معلی شده‌اند.

حضور 90 دانشجوی البرزی در کاروان عاشقان حسینی (ع)

روح‌الله فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به ویژه استان البرز عشق و ارادتی عمیق به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای کربلا دارند و هر ساله مراسم سوگواری شهدای کربلا با حضور گسترده مردم در محرم و صفر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در آئین سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) حضور گسترده جوانان و نوجوانان البرزی دارای پیام‌های بسیاری است و نشان می‌دهد که مردم ما با وجود تهاجم گسترده فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، دست از راه ولایت بر نخواهند داشت.

این فعال دانشجویی با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی (ع) و حرکت کاروان‌های پیاده‌ متشکل از زائران حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی افزود: در این آئین معنوی مردم استان البرز نیز به صورت مستقل و گروهی شرکت دارند.

فضلی بیان داشت:‌ در این میان 90 دانشجوی مراکز مختلف دانشگاهی استان البرز نیز در قالب کاروان‌های عاشقان حسینی (ع) حضور دارند و همراه با بقیه زائران برای حضور در اربعین حسینی (ع) عازم کربلای معلی شده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دانشجویان از مرز مهران به کشور عراق سفر کرده و در طول مسیر به زیارت بارگاه ملکوتی مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی (ع) مشرف خواهند شد.

سخنگوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز تصریح کرد: این دانشجویان سپس به صورت پیاده از نجف عازم کربلا شده و همراه با دیگر زائران در آئین‌های سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان شرکت خواهند داشت.

فضلی در پایان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانشجویان فوق در این مراسم و همچنین شیوه بازگشت آنها به کشور انجام شده و بر اساس این برنامه،‌ دانشجویان البرزی 2 روز پس از برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) به ایران باز خواهند گشت.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول