اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

اجرای نمایش عروسکی «تشنگان سیراب» در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از اجرای نمایش عروسکی «تشنگان سیراب» به مناسبت اربعین حسینی در زنجان خبر داد.

اجرای نمایش عروسکی «تشنگان سیراب» در زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایش «تشنگان سیراب» به صورت عروسکی در زنجان به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه موضوع نمایش «تشنگان سیراب» شامل مباحثی در زمینه واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) است، تصریح کرد: در مجموع این نمایش به مناسبت اربعین حسینی در زنجان به صحنه می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه این نمایش به نوسیندگی و کارگردانی جواد جریان قلم به روی صحنه می‌رود، اضافه کرد: نمایش عروسکی «تشنگان سیراب» توسط گروه نمایشی «سیب نقره‌ای» تولید شده است.

این مسئول با بیان اینکه نمایش «تشنگان سیراب» هر روز ساعت 16.30 در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی زنجان اجرا می‌شود، ادامه داد: این نمایش به مدت پنج روز به روی صحنه خواهد رفت.

امیری با بیان اینکه نمایش «تشنگان سیراب» هر روز فقط در یک سانس اجرا می‌شود، یادآور شد: هنرمندانی که در تولید این اثر نمایشی همکاری داشته‌اند، شامل 15 نفر می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: تولید آثار هنری با موضوعات دینی از جمله عاشورا و واقعه کربلا سبب ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و نماز در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول