اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

نخستین دوره تربیت مدرس تجوید قرآن در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس تجوید قرآن در استان خبر داد.

نخستین دوره تربیت مدرس تجوید قرآن در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی پس از برگزاری سه دوره تربیتی مدرس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم اقدام به برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس تجوید قرآن کرده است.

وی تصریح کرد: این دوره ویژه افرادی است که گواهی‌نامه مربوطه را داشته و در آزمون ورودی موفق به کسب حداکثر امتیاز لازم شوند.

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح همچنین باید شرایط لازم را از نظر اخلاقی، اجتماعی و علمی داشته باشند، گفت: علاقمندان به مدرسی رشته تجوید باید برای ثبت‌نام به سازمان‌ تبلیغات اسلامی مراجعه و تا اول بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در دوره‌های تربیت معلم قرآن خبر داد و بیان کرد: دوره‌های تربیت معلم به منظور شناسایی نیروهای متعهد و تربیت آنان به منظور تدریس در دوره‌های آموزش قرآن کریم و روشمند کردن آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم پیش‌دبستانی و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گفته وی علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای مراجعه به ادارات دارالقرآن تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: 15 دوره ویژه شرکت‌کنندگان دوره‌های تربیت معلم  قرآنی پیش‌بینی شده که بیش از 300 نفر در این دوره‌ها پذیرفته خواهند شد.

انتهای پیام/87005/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول