اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس:

دولت زمان پرداختن به توسعه مناطق محروم را اعلام کند

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردان توضیح دهند کی زمان پرداختن به توسعه مناطق محروم فراخواهد رسید.

دولت زمان پرداختن به توسعه مناطق محروم را اعلام کند

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به بودجه انقباضی دولت که در تضاد با عدالت اجتماعی است، اظهار کرد: دولت در بودجه سال آینده اعتبارات عمرانی را با توجیه اینکه طرح‌های دارای پیشرفت بالا را می‌خواهد به اتمام برساند به پروژه‌های شهرهای بزرگ اختصاص داده که این کار دولت در تضاد با عدالت اجتماعی است.

وی توسعه نامتوازن و بروز مشکلات در پایتخت و شهرهای بزرگ را از نتایج بودجه عنوان کرد و گفت: همه دولت‌ها تاکنون هر کدام با توجیهی تمرکزگرایی را در دستور کار قرار داده‌اند و وزنه شعارشان در عمل به این استدلال سنگینی می‌کرد و باعث عقب ماندگی بخش‌هایی از کشور شده‌اند و نتیجه این رویکرد توسعه ناموزون و ناعادلانه کشور و بروز مشکلات در پایتخت و شهرهای بزرگ شده است.

دهقانی اضافه کرد: این شیوه بودجه‌ریزی در حقیقت اختصاص پول بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی بوده که به صورت توارثی از دولت به دولت دیگر منتقل می‌شود و باعث شده مناطق محروم محروم‌تر و مناطق توسعه یافته برخوردارتر شوند و به تبع آن مشکلات زندگی و زیستی در شهرهای بزرگ تشدید شود.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: در بودجه سال 93 مناطق محروم محروم‌تر شده‌اند و قطعا مجلس که اکثر نمایندگانش از مناطق محروم است شاکله بودجه را به هم خواهد ریخت.

انتهای پیام/60002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول