اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی در آیین تجلیل از قهرمانان استانی:

کشتی آذربایجان‌شرقی باید به جایگاه واقعی خود برسد

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رشته ورزشی کشتی استان باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: از ورزشکاران، قهرمانی در عرصه‌های بین‌المللی را انتظار داریم.

کشتی آذربایجان‌شرقی باید به جایگاه واقعی خود برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در آیین تجلیل از قهرمانان کاراته و جودو استان در رقابت‌های بین‌المللی اظهار کرد: خرسندم که در میان جمعی هستم که هم قهرمانند و هم به قولی که دادند عمل کردند و برای من، عمل به قول مهم‌تر از قهرمانی است.

وی با تبریک عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کاراته متشکل از کاتاروهای آذربایجان‌شرقی و مدال برنز آرش آقایی در جودو، افزود: لحظه به لحظه نتایج رقابت‌های ورزشکاران استان در عرصه‌های بین‌المللی را دنبال می‌کنم و امیدوارم که این قهرمانان در بازی‌های المپیک و آسیایی نیز خوش بدرخشند.

جبارزاده گفت: تلاش برای خوش‌رنگ کردن مدال‌ها، خواسته من از ورزشکاران در رقابت‌های پیش روست و قهرمانی ورزشکاران استان در عرصه‌های بین‌المللی را انتظار می‌کشم.

وی با اشاره به اهمیت رشته‌های رزمی در جامعه امروزی، ادامه داد: این رشته نیز همانند اسب‌سواری، شنا و تیراندازی باید مورد تاکید باشد.

جبارزاده همچنین از مدیرکل ورزش استان خواست با توجه جدی به رشته کشتی، این استان را در رشته کشتی به جایگاه واقعی برساند.

سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در آیین تجلیل از قهرمانان کاراته و جودو استان در رقابت‌های بین‌المللی، اظهار کرد: به همین منظور ستاد استانی این بازی‌ها تشکیل شده و هیئت‌های ورزشی که امید کسب مدال در آنها وجود دارد، در این ستاد عضو هستند.

وی اضافه کرد: برای کسب مدال‌های بیشتر و خوش رنگ در عرصه‌های بین‌المللی، حمایت مسئولان استان ضروری است، چرا که این حمایت‌ها، انگیزه را در جوانان و ورزشکاران مضاعف می‌کند.

اسبقیان گفت: در دراز مدت نیز برای حضور پررنگ در بازی‌های المپیک رویودوژانیرو برزیل برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ناکامی‌های ورزش استان در المپیک گذشته را که هیچ مدالی نیاوردند، جبران کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش استان در کنار این برنامه‌ها، توجه به ورزش همگانی و روستایی را نیز در دستور کار خود قرار داده و توسعه زیرساخت‌ها اولویت بعدی این اداره کل است.

اسبقیان گفت: طبق برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشی استان باید در پایان این برنامه به یک متر مربع برسد که با اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی، سرانه ورزش استان 81 سانتی‌متر مربع می‌شود.

وی بر حمایت مسئولان از ورزشکاران تاکید و خاطر نشان کرد: اگر ورزشکاری شاهد حمایت مسئولان استان به خصوص مسئول ارشد اجرایی استان باشد با انگیزه مضاعف در رقابت‌ها حضور خواهد یافت و به طور یقین این حمایت‌ها در نتیجه ورزشکار تاثیرگذار خواهد بود.

در این آیین از اعضای تیم ملی کاراته متشکل از سه کاتارو کار تبریزی و نفر سوم مسابقات جودو آسیا توسط استاندار تقدیر شد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول