اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

لغو عضویت رئیس شورای شهر سرپل‌ذهاب در پی انتخاب نکردن شهردار

رئیس شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه هنوز شهردار انتخاب نشده، گفت: شنیده‌ام شش ماه تا یک‌سال عضویت من در شورا لغو شده است.

لغو عضویت رئیس شورای شهر سرپل‌ذهاب در پی انتخاب نکردن شهردار

اکبر رضایی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سرپل‌ذهاب اظهار داشت: شهرداری یک جای فرهنگی و خدماتی است و الان شهرداری سرپل‌ذهاب سیاست‌زده شده است.

رضایی‌تبار ادامه داد: پس از گذشت چند ماه انتخاب شهردار سرپل‌ذهاب با فراز و نشیب‌های فراوان روبه‌رو شده و هنوز شهردار این شهر انتخاب نشده است.

وی با بیان اینکه رایزنی برای انتخاب شهردار انجام شده، گفت: مردم به ما رای داده‌اند که از حقشان دفاع کنیم، اما مسائلی در بین اعضای شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب وجود دارد که مانع از انتخاب شهردار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب افزود: برای انتخاب شهردار رای‌گیری انجام شد که در آن جلسه به توافق نرسیدیم و قرار شد که در جلسه بعد این اتفاق بیفتد.

این مسئول با اشاره به اینکه هنوز شهردار انتخاب نشده، تاکید کرد: طی ماه‌های گذشته جلسات با حضور سه نفر انجام می‌شود و چون به حد نصاب نمی‌رسد، کارهای زیادی باقی‌مانده است.

رضایی‌تبار منحل شدن شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب را موضوعی دور از ذهن ندانست و متذکر شد: شنیده‌ام شش ماه تا یک‌سال عضویت من در شورا لغو شده، اما تاکنون این مطلب به من ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول