اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه خبر داد

رایزنی با بخش خصوصی برای ادامه پروژه تله‌کابین کرمانشاه

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: صحبت‌هایی با بخش خصوصی که علاقه‌مند به انجام پروژه تله‌کابین کرمانشاه هستند صورت گرفته و در حال حاضر شهرداری کارهای آن‌ را پیگیری می‌کند.

رایزنی با بخش خصوصی برای ادامه پروژه تله‌کابین کرمانشاه

سیداحسان احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تله‌کابین کرمانشاه با وجود تحریم‌های پیش‌آمده برای کشور با وقفه‌هایی همراه بوده است.

به گفته وی، رایزنی‌هایی با بخش خصوصی که علاقه‌مند به انجام این پروژه هستند صورت گرفته و در حال حاضر شهرداری نیز کارهای آن ‌را پیگیری می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر یک شرکت اتریشی ساخت پروژه تله‌کابین کرمانشاه را بر عهده دارد و با این وجود پیگیر ورود افراد جدید به پروژه هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: با مساعدت و همکاری شهرداری و استانداری شرکت سازنده اتریشی ساخت تله‌کابین کرمانشاه را ادامه می‌دهد.

احسانی در خصوص محل احداث پروژه تله‌کابین کرمانشاه عنوان کرد: باید بر روی این موضوع مطالعات بیشتری صورت می‌گرفت و در این خصوص باید کارشناسان مربوطه نظر بدهند.

وی خاطرنشان کرد: باید برای انتخاب محل احداث این پروژه مطالعات دقیق‌تری صورت می‌گرفت تا مکان مناسب‌تری برای آن انتخاب می‌شد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول