اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

39 پژوهشگر برتر شهرستان دشتی تجلیل شدند

همزمان با هفته پژوهش از 39 پژوهشگر برتر شهرستان دشتی در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج تجلیل شد.

39 پژوهشگر برتر شهرستان دشتی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، صبح امروز با حضور علیرضا چمکوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار دشتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه علمیه سفیران هدایت، جمعی از مسئولان و دانشجویان از 39 پژوهشگر برتر شهرستان دشتی تقدیر و تجلیل شد.

از حوزه علمیه خواهران: حجت‌الاسلام سیدقاسم اسدی، حجت‌الاسلام علی مصلح و سیدکوچک هاشمی‌زاده به عنوان اساتید- در بخش طلاب: حجت‌الاسلام مهدی کمالی‌فر و حجت‌الاسلامحجت الله بردستانی ودر بخش حوزه خواهران نیز فاطمه بردستانی، زهره هژبریان، راضیه عباسی، کلثوم غلامی، صدیقه نمازی و سمیه محمدی تجلیل شدند.

در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی از طرف فرمانداری شهرستان دشتی از علیرضا چمکوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.

در بخش پژوهش این واحد دانشگاهی از پژوهشگران فاطمه حاجیانی، سیدیونس محمدی وفیروز محسن فرد و کارمندان حوزه پژوهش ایمان باصری، سکینه حسینی، سیدمهدی رضوانی و وحید شجاعی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در حوزه دانشگاه علمی و کاربردی خورموج از محمود سیف آبادی، حیدرعباسی و سحر صالح احمدی به عنوان اساتید و محسن نجفی، سید سعید هاشمی فرد، معصومه حسینی و زهره حاجیانی به عنوان دانشجو تقدیر شد.

در حوزه دانشگاه پیام نور خورموج در بخش اساتید از سیدسجاد سجادی خواه، محمدرضا اکبرپور و در بخش دانشجویی حسین باغبانی و مهدی باغبانی تجلیل شد.

در حوزه بهداشت و درمان شهرستان از سکینه مطهرزاده تقدیر شد و حسین زارعی و راضیه غلامی نیز در حوزه پژوهش فرمانداری شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در حوزه آموزش وپرورش از حمیدرضا رنجبر تقدیر و به قید قرعه توسط دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان عبدالصمد احمدی، روح‌الله دولاب، راضیه آل بویه و طیبه قاسمی هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/66001/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول