اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کرمان خبر داد

یکسان‌‌سازی قبوض برق تا پایان آذر ماه جاری در روستاهای کرمان

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله دوربین عکاسی، GPS، پرینتر، دستگاه کپی و سایر امکانات برای یکسان‌‌سازی قبوض برق تا پایان آذر ماه جاری در روستاهای کرمان خریداری شده است.

یکسان‌‌سازی قبوض برق تا پایان آذر ماه جاری در روستاهای کرمان

علی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اجرای یکسان‌سازی قبوض آب روستایی اظهار داشت: اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله دوربین عکاسی، GPS، پرینتر، دستگاه کپی و سایر امکانات برای یکسان‌‌سازی قبوض برق تا پایان آذر ماه جاری در روستاهای کرمان خریداری شده است.

رشیدی خاطر نشان کرد: اجناس مازاد در انبار شهرستان‌ها نیز شناسایی و کار انتقال آن به انبار مرکز استان انجام شده و اداره نگهداری و توسعه شرکت با معاونت طرح و توسعه برای تحویل موقت و دایم هزینه‌کرد اعتبارات توسعه و بازسازی تعامل و همکاری دارد.

وی افزود: همکاری با اداره امور مشترکین در راستای حذف انشعابات خلاف و برخورد با متخلفین، پیگیری برای بالا بردن سهم اعتبارات عمرانی سال 92 برای انجام امور توسعه و بازسازی و همچنین حذف تجاوز از قدرت‌ها و اصلاح تعرفه‌ها که منجر به کاهش قبوض برق شده است نیز از دیگر این اقدامات است و برای اصلاح پروانه‌های بهره‌برداری نیز جلساتی با آب منطقه‌ای کرمان برگزار کرده‌ایم.

رشیدی از برگرداندن نیروهای منفک شده به این واحد طبق چارت سازمانی خبر داد و بیان داشت: پیشنهاد ما این است که خرید انشعابات برق با هماهنگی دو معاونت طرح و توسعه و نظارت بر بهره‌برداری صورت گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: همچنین ایستگاه‌های آبداران در شهرستان‌ها به ویژه در کوهپایه کرمان، دلفارد جیرفت و دهبکری بم نیز باید فعال شود.

رشیدی افزود: پیگیری موارد ارایه شده در گزارش‌های ناظرین بهره‌برداری توسط معاونت مربوطه و اداره نگهداری و توسعه، برگزاری مزایده اجناس مازاد توسط معاونت مربوطه تا پایان آبان‌ ماه جاری، موظف کردن یک نیرو به طور ثابت از معاونت طرح و توسعه برای پیگیری بحث تحویل موقت پروژه، پیگیری بحث تجاوز از قدرت توسط معاونت مربوطه و به نتیجه رساندن آن تا پایان آذرماه جاری از جمله این موارد در دست اقدام است.

وی همچنین بر یکسان‌سازی قبوض برق توسط معاونت نظارت بر بهره‌برداری تا پایان آذر ماه جاری تاکید و اذعان داشت: طراحی و خرید تجهیزات و لوازم برقی پروژه‌ها با هماهنگی دو معاونت طرح و توسعه و نظارت بر بهره‌برداری نیز باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/2446/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول