اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری نوشهر خبر داد

واگذاری نظارت بر توزیع آرد «کجور» به بخشداری

عضو شورای اداری نوشهر گفت: از ماه آینده مدیریت و نظارت بر توزیع آرد به بخشداری واگذار می‌شود.

واگذاری نظارت بر توزیع آرد «کجور» به بخشداری

نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: از ماه آینده مدیریت و نظارت بر توزیع آرد به بخشداری واگذار می‌شود.

موسوی‌زاده افزود: شوراهای روستاهای بخش کجور باید آمار دقیق خانوار حاضر در روستا به ما اعلام کنند تا براساس آن توزیع انجام شود.

وی با اشاره به سرانه هفت و نیم کیلویی آرد در کجور تصریح کرد: هیچ‌گونه کمبودی برای توزیع آرد در کجور وجود ندارد.

این مسئول درباره مشکلات دفع زباله در منطقه دشت‌نظیر گفت: مشکل مکانی برای دفع و دفن زباله تا سال گذشته یکی از مشکلات این منطقه بود که با کمک محیط زیست و منابع طبیعی این مکان تهیه و فنس‌کشی دورتادور همراه با گودبرداری محوطه داخلی آن انجام شد و زباله‌های این منطقه دراین مکان دفع و دفن می‌شود.

بخشدار کجور افزود: آسفالت جاده روستای دشت‌نظیر نیاز به روکش دارد،. اما با توجه به برخی مشکلات در بخش اعتبارات، حداقل توقع مردم این منطقه لکه‌گیری و ترمیم این مسیر است که مورد توجه قرار گیرد.

وی به فعالیت کارگاه‌های فعال شن و ماسه در بخش کجور اشاره کرد و اظهار داشت: این کارگاه‌ها باید سود و عایداتی برای بخش کجور هم داشته باشند و از طریق و شوراهای روستا به کجور خدمات بدهند.

موسوی‌زاده تصریح کرد: تاکنون 11 هزار متر مربع زمین از منابع طبیعی تملک و دارایی شد و به دشت‌نظیر واگذار شد که می‌توان بخشی از آن را برای زمین فوتبال برای جوانان این منطقه مورد استفاده قرار داد.

این مسئول گفت: دو سال قبل برای بازگشایی مسیر روستای سماء به منجیر جلسات متعددی برگزار شد، اما بی‌نتیجه ماند.

وی اظهار داشت: در پایین دست روستای سماء زمین منابع طبیعی وجود دارد که اگر به ما واگذار شود، مشکل ورودی راه چند خانوار در این مسیر حل می‌شود.

بخشدار کجور عنوان کرد: بیشتر زمین‌های روستای دشت‌نظیر که در داخل بافت بافت قرار داده شدند، دارای کاربری حدود 80 درصد باغی هستند و این کار را برای بنیاد مسکن مشکل کرده است.

وی گفت: ساختمان نوساز مجتمع آموزشی شبانه‌روزی روستای دشت‌نظیر به دلیل انتقال دانش‌آموزان آن به شهر پول بلااستفاده مانده است و بنابراین باید تدبیری اندیشیده شود تا از آن بتوان استفاده بهینه کرد.

انتهای خبر/86019/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول