اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر نور:

طرح جامع شهر نور تصویب شد

رئیس شورای شهر نور از پیگیری طرح جامع این شهر خبر داد و گفت: با پیگیری مداوم شورا و شهردار و دفاع از طرح در نهایت طرح جامع شهر نور تصویب شد.

طرح جامع شهر نور تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، خلیل ذکایی شامگاه سه‌شنبه در جمع شهروندان شهر نور نزدیکی و همراهی شهروندان و ارائه راهکارهای مناسب در ارتقا مدیریت شهری را ضرورتی انکارناپذیر عنوان کرد.

رئیس شورای شهر نور که به همراه دیگر اعضای شورا و شهردار این شهر برای دیدار و ملاقات مردمی و ارائه گزارش 100 روزه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر نور در جمع شهروندان حاضر شد، دیدار مردمی را از اولویت‌های شورای شهر عنوان کرد و بیان داشت: این حق مردم است که بدانند منتخبان آنها چه فعالیتی داشتند و قرار است چه کارهایی را انجام دهند.

وی از فعالیت هفت کمیسیون مختلف در شورای شهر خبر داد و ابراز داشت: به تناسب تجارب و علاقه‌مندی هر یک از اعضای شورا عهده‌دار مسئولیت‌های کمیسیون‌ها هستند و با جدیت امور مربوط به کمیسیون را از طریق ادارات و نهادهای ذی‌ربط پیگیری می‌کنند.

ذکایی خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری همواره آماده استفاده از تجربیات شهروندان و نظرات صاحب‌نظران و متخصصان در برنامه‌ریزی مدیریت شهری است و از نظرات سازنده حتما بهره می‌گیرند. 

رئیس شورای شهر نور از پیگیری طرح جامع و کاربری اراضی خبر داد و افزود: با پیگیری مداوم شورا و شهردار و دفاع از طرح در نهایت طرح جامع شهر نور تصویب شد و منتظر ابلاغ به شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: توجه به امور اولویت‌دار، توجه به شناسایی آسیب‌های اجتماعی، توجه به امور ورزشی، جذب سرمایه‌گذار برای پارک، ایجاد شهر بازی، بازار و سایر امور در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

ذکایی در پایان سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، کمک به شهرداری در اجرای برنامه‌ها و مصوبات و نیز همکاری با سایر ادارات را از وظایف ذاتی شوراهای اسلامی عنوان داشت.

انتهای پیام/86023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول