اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لامرد فارس

نقشه آدم‌ربایی برادرزاده نقش بر آب شد

سه آدم‌ربا که در لامرد با ربودن پسر 12 ساله‌ای از خانواده وی درخواست وجه نقد کرده بودند بدون عملی شدن نقشه خود گروگان را در شهرستان همجوار رها کردند.

نقشه آدم‌ربایی برادرزاده نقش بر آب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی لامرد اظهار داشت: در آذرماه سال جاری، ماموران در جریان یک پرونده آدم‌ربایی قرار گرفته و شناسائی و دستگیری آدم‌ربایان در دستور کار قرار گرفت.

اکبر زلفی ادامه داد: این پسر 12 ساله در حالی که روبه‌روی یک آموزشگاه منتظر سرویس بود توسط چند ناشناس با یک خودرو پارس ربوده و به محل نامعلومی منتقل شده بود.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از گذشت چند ساعت از وقوع آدم‌ربایی ، ماموران، یکی از افراد مرتبط با آدم ربایی را که عموی فرد ربوده شده بود شناسائی کردند و آدم‌ربایان که مورد شناسایی پلیس قرار گرفته و عرصه را برخود تنگ دیدند، گروگان را بدون عملی شدن نقشه خود در شهرستان جم رها کرده و موضوع را به خانواده وی اطلاع می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد اضافه کرد: ماموران با اخذ نیابت قضایی به شهرستان جم عزیمت کردند و گروگان را که دست و پایش توسط آدم‌ربایان بسته شده بود، تحویل خانواده‌اش می‌دهند.

زلفی خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تلاش برای دستگیری آنان همچنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول