اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه پزشکی کرمان:

توجه به امور دانشجویان در بالندگی دانشگاه مؤثر است

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: توجه به امور دانشجویان می‌تواند در بالندگی و ارتقای سطح علمی و کیفی دانشگاه و به تبع آن رشد جامعه مؤثر باشد.

توجه به امور دانشجویان در بالندگی دانشگاه مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نادر شاهرخی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر امور دانشجویی این دانشگاه اظهار داشت: وظیفه مدیریت امور دانشجویی برنامه‌ریزی، نظارت و پیگیری امور رفاهی دانشجویان است و ارتقای این ماموریت می‌تواند در اصلاح تعلیم و تربیت دانشجویان بر اساس الگوی اسلامی ایرانی موثر باشد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: احترام به کرامت دانشجویان و اهمیت دادن به ویژگی‌های قومی و شخصیتی دانشجویان باید مورد نظر مدیریت امور دانشجویی باشد.

وی دانشجویان را مغز متفکر و نیروی انسانی سازنده آینده عنوان کرد و گفت: توجه به نیروی انسانی متعهد و کارآمد یکی از شاخص‌های جامعه توسعه یافته به شمار می‌رود.

شاهرخی خاطر نشان کرد: توجه به امور دانشجویان می‌تواند در بالندگی و ارتقای سطح علمی و کیفی دانشگاه و به تبع آن رشد جامعه موثر باشد.

عباس زنگی‌آبادی مدیر سابق امور دانشجویی دانشگاه نیز در این آیین گفت: طی سال‌های خدمت در این دانشگاه در سمت‌های مختلفی به عنوان مدیریت خدمت وظیفه کردم، اما سنگین‌ترین این مدیریت‌ها، مدیر امور دانشجویی است.

وی برنامه‌های خود را در مدیریت امور دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تشریح کرد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول