اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

شهرداری‌ها نباید از قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی شوند

عضو هیئت رییسه مجلس گفت: شهرداری‌ها و کارکنان این مجموعه می‌توانند مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری شوند و نباید از آن مستثنی باشند.

شهرداری‌ها نباید از قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین  فرهنگی ظهر امروز در نشست مشترک خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز اظهار کرد: در حال حاضر لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است و خوشبختانه دو تن از نمایندگان استان نیز عضو این کمیسیون هستند و می‌توان با اخذ پیشنهادات شهرداری و ارجاع آن به کمیسیون مذکور زمینه را برای شمول این قانون برای شهرداری و کارکنان آن نیز فراهم آوریم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه شهرداری دستگاهی نیست که از این قانون مستثنی شود خواستار تداوم ارتباطات مؤثر و تنگاتنگ مدیریت شهری با نمایندگان مجلس به منظور تسریع روند پیگیری این مسایل و مطالبات دیگر شهرداری شد.

فرهنگی همچنین با اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای همکاری با مدیریت شهری در پیگیری مشکلات این بخش خواستار تدوین و ارایه پیشنهادات روشن و مشخص در این خصوص شد.

وی در عین حال افزود: برخی از مطالبات و خواسته‌های شهرداری‌ها از دولت و مجلس نظیر مدیریت جامع و واحد شهری را می‌توان به صورت پایلوت و آزمایشی عملیاتی کرد و باید به سمت تحقق این امر حرکت کنیم.

انتهای پیام/60001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول