اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری در مجلس هستیم

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: نمایندگان تبریز خود را موظف به پیگیری مطالبات و خواسته‌های شهرداری از طریق مجلس می‌دانند و با جدیت به دنبال این وظیفه خواهند بود.

پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری در مجلس هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمداسماعیل سعیدی ظهر امروز در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز اظهار کرد: نشست مشترک نمایندگان مجلس با اعضای شورا و شهردار تبریز اقدام و حرکت مثبت و مبارکی است که از طریق آن می‌توان نسبت به تحقق بسیاری از خواسته‌ها و نیز پیگیری مشکلات فرا روی مدیریت شهری همت گماشت.

وی با اشاره به در پیش بودن مراحل بررسی و تصویب لایحه بودجه سال 93 کل کشور در کمیسیون‌های مجلس، برپایی این نشست مشترک را بهترین فرصت برای افزودن ردیف‌های بودجه‌ای ویژه شهرداری‌ها در لایحه مذکور دانست و از عزم جدی نمایندگان برای پی‌گیری خواسته‌های شهرداری و اعضای شورا در این خصوص خبر داد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در عین حال افزود: بسته‌های پیشنهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص پیگیری موضوعات و مشکلات شهرداری و نیز اعتبارات و نیازهای این مجموعه از سوی مدیریت شهری در این نشست به نمایندگان مردم شریف تبریز ارائه شده و ما تمام تلاش خود را برای پی‌گیری این خواسته‌ها به کار خواهیم گرفت.

سعیدی از آمادگی نمایندگان برای تداوم این نشست‌ها خبر داد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول