اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری قزوین خبر داد

تهیه نسخه الکترونیکی نشریه سالنامه آماری قزوین

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری قزوین گفت: نسخه الکترونیکی نشریه سالنامه آماری استان قزوین 1391 از طریق وب سایت http://salnamehtotal.sci.org.ir در دسترس عموم کاربران است.

تهیه نسخه الکترونیکی نشریه سالنامه آماری قزوین

ابوالفضل طارمی امروز در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این نشریه به‌زودی منتشر شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وی افزود: از تمام مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها که با همکاری ارزنده و صمیمانه خود انتشار سالنامه آماری استان را میسر کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌شود.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری قزوین تصریح کرد: امید است حاصل این تلاش جمعی مورد توجه پژوهشگران، محققان و کارشناسان بخش‌های مختلف قرار گیرد و با راهنمایی‌ها و نظرات اصلاحی خود موجبات ارتقای کمی و کیفی این مجموعه در آینده فراهم شود.

طارمی بیان کرد: با ورود به سایت مذکور، بدون نیاز به رمز عبور با مراجعه به عنوان لیست جداول از گوشه سمت چپ بالای صفحه و انتخاب استان قزوین در مرحله بعد، نشریه مذکور قابل دسترس است.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول