اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

خبرگزاری فارس درخشش جهانی دارد

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: خبرگزاری فارس به ویژه دفتر گیلان رسانه‌ای نمونه و مردمی بوده و درخشش جهانی دارد.

خبرگزاری فارس درخشش جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی‌رز شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک با شهردار و شورای شهر لوندویل از فعالیت خبرگزاری فارس در گیلان بسیار قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس جایگاه خود را در بین مسئولان و مردم ایران و گیلان و حتی فارسی‌زبان‌های جهان باز کرده است، اظهار کرد: خبرگزاری فارس مورد اعتماد و تأیید در سراسر ایران و جهان است.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه خبرگزاری فارس  در بین سایت‌های خبری برتر جهان نقش پررنگ‌تری دارد، این ویژگی‌ قابل تحسین است.

وی افزود: خبرگزاری فارس در طول سال‌های متمادی فعالیت خود، کارنامه درخشانی را در حوزه انتشار و انعکاس رویدادهای آستارا و گیلان، کشور و جهان دارد و بی‌طرفی این رسانه ارزشی برای مردم و مسئولان و جهانیان به اثبات رسیده که برای یک رسانه خبری بسیار مهم است.

نعیمی‌رز، با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس با رعایت اصل بی‌طرفی در انتشار و انعکاس اخبار جایگاه ویژه و برتری را در بین رسانه‌های داخلی و خارجی کسب کرده است، گفت: خبرگزاری فارس در انعکاس سریع اخبار در کشور حرف نخست را می‌زند.

وی ادامه داد: بنده که اخبار را رصد می‌کنم نخستین اخبار روز را در خبرگزاری فارس می‌یابم به ویژه در اطلاع‌رسانی جریان صلح هسته‌ای، این رسانه جایگاه ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی به موقع انجام داد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق خبرگزاری فارس بیش از این است که در بین خبرگزاری‌های برتر جهان بدرخشد، تصریح کرد: این رویداد تنها برازنده خبرگزاری فارس است.

وی گفت: موفقیت بزرگ جایگاه ارزشی خبرگزاری فارس را به مجموعه مدیران، خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبرگزاری فارس تبریک می‌گوییم و از خدمات ارزشمند خبرنگاران و مدیران فارس در کشور به ویژه سرپرست دفتر خبرگزاری فارس گیلان تقدیر و تشکر می‌کنم.

نعیمی‌رز، خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس توانسته است در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای عملکرد موفق و عالی  داشته باشد و در طول سال‌های گذشته این واقعیت را بارها ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه اخبار، تحلیل و دیگر نوشتار خبرگزاری فارس در حوزه‌های مختلف از جمله اخبار حقوق بشر و سیاست خارجی و داخلی و اخبار و تحلیل را رصد می‌کنم، یادآور شد: خبرگزاری فارس در بین خبرگزاری‌های کشور نمونه و مردمی و قابل تحسین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بنده از تلاش‌های سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در گیلان که تعامل بسیار خوبی در انعکاس اخبار این استان، مسایل و شهرستان مرزی آستارا و رویدادهای جمهوری آذربایجان دارد، قدردانی می‌کنم.

وی با تصریح بر اینکه خبرنگاران فارس ایثارگرانه به وظیفه خود عمل می‌کنند، یادآور شد: خبرنگاران این رسانه اخبار برون مرزی از جمله رویدادهای جمهوری آذربایجان را به خوبی رصد کرده و تحلیل و ارسال خبر می‌کنند و این بسیار مهم است شخصاً از فعالیت این رسانه خبری بین‌المللی فارسی تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، در پایان جلسه مذکور خبرنگار خبرگزاری فارس در آستارا به دلیل فعالیت خوب در پوشش خبری این شهرستان به صورت ویژه مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول