اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر

بانوی قزوینی بر روی شیاپ چانگ قضاوت می‌کند

در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر کشورمان بانوی قزوینی بر روی شیاپ چانگ به عنوان داور قضاوت می‌کند.

بانوی قزوینی بر روی شیاپ چانگ قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین کمیته داوران فدراسیون تکواندوی کشورمان اسامی 18 داور برای قضاوت در دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر کشورمان را اعلام کرد که در این بین نام رقیه فلاح بانوی شایسته قزوینی به عنوان داور به چشم می‌خورد.

طیار تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به اینکه فلاح باید امروز در این مسابقات حاضر شود، اظهار داشت: بدون شک حضور این بانوی تکواندوی استان به عنوان داور در این دوره از رقابت‌ها می‌تواند از نظر روحی برای دیگر داوران بانوی تکواندوی استان مفید و مناسب باشد.

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر به منظور حضور در مسابقات جهانی 2014 چین تایپه و کسب سهمیه المپیک امروز برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از رقابت‌ها مریم عربی به عنوان سرناظر دیدارها بر روی قضاوت فلاح و دیگر داوران کشورمان در این دوره از مسابقات نظارت خواهد داشت.

تقی‌پور با اشاره به اینکه فلاح در این دوره از مسابقات تنها نخواهد بود و جمعی از بهترین داوران تکواندوی کشورمان وی را همراهی می‌کنند، عنوان کرد: مریم آذرمهر، زهرا شهبارنژاد، مریم صفاری، گلناز شریفی و نادیلا عبادی از تهران، افسانه معین شیرازی و زهرا خوانساری از البرز، مرضیه چگونیان از اصفهان، فریبا یوسفی از گیلان، زهره طهماسبی از فارس، عهدیه افسانه از چهارمحال و بختیاری، راضیه خدابنده‌لو از همدان، راضیه آقاجانپور از سمنان، هما جمشیدی و معصومه رمجی از مازندران و راحله موسویان از آذربایجان شرقی از جمله داورانی هستند که در جریان دومین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر کشورمان فلاح را همراهی خواهند کرد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین با اشاره به اینکه فلاح در سال‌های اخیر همواره به عنوان یکی از داوران خوب و برگزیده در مسابقات مختلف لیگ و قهرمانی کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو برای قضاوت تکواندوکاران دعوت شده است، اظهار امیدواری کرد که تعداد داوران زن قزوینی در آینده‌ای نه چندان دور برای قضاوت این گونه مسابقات بیش از گذشته شود.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول