اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان برگزاری مسابقات لیگ آینده‌سازان

کاراته‌کاهای قزوینی یک برد و یک باخت را تصاحب کردند

کاراته‌کاهای قزوینی در جریان برگزاری مسابقات لیگ آینده‌سازان یک برد و یک باخت را تصاحب کردند.

کاراته‌کاهای قزوینی یک برد و یک باخت را تصاحب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرحله دوم لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته قزوین در دو بازی برگزار شده خود در این مسابقات به ترتیب به مصاف تیم‌های شیتوریو شوبوکان اصفهان و باشگاه مقاومت تهران رفتند.

تیم هیئت کاراته قزوین که در دیدار نخست خود در این مسابقات موفق شد با نتیجه قدرتمندانه 28 بر صفر از سد تیم شیتوریو شوبوکان اصفهان عبور کند، در بازی دوم خود نتوانست با صلابت ظاهر شود و در پایان با نتیجه 22 بر 6 این دیدار را به تیم قدرتمند باشگاه مقاومت تهران واگذار کرد.

این تیم که در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های هیئت کاراته البرز، شهرداری اراک، شهید صافی گلپایگان، شیتوریو شوبوکان اصفهان و باشگاه مقاومت تهران هم‌گروه است با به دست آوردن این نتایج با کسب  3 امتیاز تیمی و 33 امتیاز انفرادی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

اما محمد صادق بابایی رئیس هیئت کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین اظهار داشت: نتایج تیم هیئت کاراته قزوین در حالی در مرحله دوم لیگ کاراته آینده‌سازان رقم خورد که تیم شهرداری اراک در این مرحله از مسابقات با برتری مقابل تیم‌های هیئت کاراته البرز و شیتوریو شوبوکان اصفهان با کسب 6 امتیاز تیمی و 43 امتیاز انفرادی جایگاه نخست جدول را از آن خود کرد.

وی افزود: تیم باشگاه مقاومت تهران هم در این مرحله از مسابقات در دو دیدار برگزار شده خود به ترتیب موفق شد تیم‌های شهید صافی گلپایگان و هیئت کاراته قزوین را با شکست بدرقه کند و با کسب 6 امتیاز تیمی و 38 امتیاز انفرادی جایگاه دوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دهد.

بابایی اضافه کرد: تیم‌های شهید صافی گلپایگانی، هیئت کاراته البرز و شیتوریو شوبوکان اصفهان هم در پایان برگزاری این مرحله از مسابقات به ترتیب عنوان های چهارم تا ششم را کسب کردند.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: در دیگر دیدارهای این مرحله از مسابقات و در گروه دوم تیم مجتمع دخانیات گیلان با برتری مقابل تیم‌های شهرداری شهر قدس، هیئت کاراته قرچک و هیئت کاراته اصفهان با کسب 9 امتیاز تیمی و 68 امتیاز انفرادی عنوان نخست جدول رده‌بندی را تصاحب کرد و تیم همراه اول هم با پیروزی مقابل نماینده اصفهان با کسب 3 امتیاز تیمی و 28 امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاد.

وی عنوان کرد: تیم‌های هیئت کاراته قرچک، شهرداری شهر قدس و هیئت کاراته اصفهان هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول