اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی یاسوج خبر داد

برگزاری سمینار یک‌روز «شروع کسب و کار» در یاسوج

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری سمینار یک روزه «شروع کسب و کار» در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

برگزاری سمینار یک‌روز «شروع کسب و کار» در یاسوج

 هادی اسلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ‌به منظور تقویت فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد سمیناری یک روزه با حضور مدرسین کارآفرینی در یاسوج برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی یاسوج، زمان برگزاری این سمینار را چهارشنبه، 27 آذر اعلام کرد و افزود: این سمینار با حضور مهندس فاطمه مقیمی، کارآفرین برتر کشورهای اسلامی در سالن شماره دو استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

اسلام‌زاده بیان کرد:‌ شرکت در این سمینار به صورت رایگان خواهد بود و در پایان نیز به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ملی اعطا می‌شود.

وی، آدرس برگزاری این سمینار را یاسوج، میدان راهنمایی، فلکه عقاب، ساختمان شماره دو استانداری اعلام کرد و گفت: این سمینار از ساعت 9 صبح تا 13 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی یاسوج از برنامه‌های متعدد این اتاق برای بهبود فضای کسب و کار و تقویت بخش خصوصی در این استان خبر داد.

اسلام‌زاده تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف قابلیت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و درآمد را دارا است که باید در این حوزه با برنامه‌ریزی و انسجام بین‌بخشی بتوان از این قابلیت‌ها به بهترین وجه استفاده کرد.

این مسئول در اتاق بازرگانی یاسوج، از بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان دعوت کرد تا در این سمینار که با حضور یکی از کارآفرینان برتر در کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/82005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول