اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای هفته سوم رقم خورد

صدرنشینی 4 مدعی قهرمانی در هفته تساوی‌های لیگ برتر فوتبال قم

سومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی چهار مدعی کسب عنوان قهرمانی به پایان رسید.

صدرنشینی 4 مدعی قهرمانی در هفته تساوی‌های لیگ برتر فوتبال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم دوشنبه شب در حالی با برگزاری چهار مسابقه سومین هفته خود را پشت سر گذاشت که ملقب به هفته تساوی‌ها بود و با صدرنشینی چهار مدعی خاتمه یافت.

در حالی که تا پایان هفته دوم این رقابت‌ها دو تیم با امتیاز مشابه خود را به عنوان مدعیان قهرمانی معرفی کرده بودند، با نتایجی که در هفته سوم رقم خورد دو تیم دیگر نیز به جمع آنها اضافه شدند و بدین ترتیب هم‌اکنون چهار تیم هفت امتیازی بر اساس تفاوت در تفاضل گل در جدول رده‌بندی اول تا چهارم هستند.

این هفته حساس‌ترین مسابقه را تیم‌های هما و استقلال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار کردند که طی آن استقلالی‌ها موفق شدند همای مدعی را با تساوی یک بر یک متوقف کنند و بدین ترتیب هر دو تیم صاحب یک امتیاز این بازی شدند.

تیمی که از توقف تیم‌های بالای جدول استفاده نهایی را برد تیم سفیر گفتمان بود که توانست در یکی از مهمترین مسابقات هفته سوم در جدال حساس با تیم انتهای جدولی عقاب پردیسان به برتری دو بر یک دست یابد و جمع امتیازات خود را به هفت برساند.

مسابقه تیم‌های فوتبال اتحاد و انصار نیز از بازی‌های مهم و حساس هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بود که این بازی نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم اتحاد شادقلی فرصت خوبی را برای صدرنشینی مطلق از دست بدهد.

بهترین نتیجه هفته را تیم فوتبال آبادگران کسب کرد و در هفته‌ای که همه‌ی بالای جدولی‌ها مقابل حریفان خود متوقف شدند، این تیم موفق شد در جدال با تیم انتهای جدولی پیمان به برتری قاطع و پرگل هفت بر صفر دست یابد و بدین ترتیب به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

با اتفاقاتی که در سومین هفته از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم رخ داد تیم آبادگران با هفت امتیاز و تفاضل گل به اضافه 11 صدرنشین شد، تیم هما با هفت امتیاز و تفاضل گل هفت در مکان دوم جای گرفت، تیم اتحاد شادقلی با هفت امتیاز و تفاضل گل به اضافه چهار سوم شد و تیم سفیر گفتمان با هفت امتیاز و تفاضل گل چهار و البته گل زده کمتر در مکان چهارم ایستاد، ضمن اینکه تیم‌های انصار با چهار امتیاز، استقلال با یک امتیاز و عقاب پردیسان و پیمان بدون امتیاز در مکان‌های پنجم تا هشتم جای گرفتند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول