اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان بازی‌های هفته پنجم صورت گرفت

جدال هنگ و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نونهالان زیر 14 سال قم

تقابل تیم‌های فوتبال هنگ و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ نونهالان زیر 14 سال فوتبال باشگاه‌های استان قم حساس‌تر شد.

جدال هنگ و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نونهالان زیر 14 سال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پنجمین هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ رده سنی زیر 14 سال نونهالان باشگاه‌های استان قم در حالی با انجام چهار مسابقه به انجام رسید که تیم‌های فوتبال نونهالان پرسپولیس، افشید، هنگ و صبای قم موفق به شکست حریفان خود شدند.

این در حالی است که امسال هشت تیم صبای قم، خورشید، دژبان، هنگ، فینال، افشید، پرسپولیس و عقاب پردیسان در لیگ رده سنی زیر 14 سال فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم حضور دارند و برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

هفته پنجم این رقابت‌ها در حالی با انجام چهار مسابقه پیگیری شد که در پرگل‌ترین بازی هفته تیم‌های پرسپولیس و عقاب پردیسان به میدان رفتند و طی آن پرسپولیسی‌ها در یک بازی کاملا یکطرفه هشت گل به حریف خود زدند و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به اندوخته‌های خود افزودند.

دیگر دیدار پرگل هفته بین تیم‌های صبای قم و خورشید برگزار شد و در پایان بازی جذاب و تماشایی دو تیم، این صبا بود که شش بار دروازه حریف را باز کرد و در مقابل تنها گلی که حریف به ثمر رساند با برتری شش بر یک میدان را ترک کرد و سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

مسابقه تیم‌های افشید و فینال سه گل در برداشت و این سه گل سهم تیم افشید بود، ضمن اینکه تیم فوتبال هنگ موفق شد در پنجمین مسابقه خود از لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال استان قم با نتیجه دو بر صفر تیم نونهالان دژبان را شکست بدهد.

با نتایجی که در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ رده سنی زیر 14 سال فوتبال باشگاه‌های استان قم به دست آمد تیم‌های هنگ و پرسپولیس همچنان سایه به سایه یکدیگر تقابل و رقابتی جدی برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی این رقابت‌ها دارند.

تیم‌های 13 امتیازی هنگ و پرسپولیس تا کنون موفق به کسب چهار پیروزی و یک تساوی شده‌اند ولی تیم هنگ با 19 گل زده و دو گل خورده دارای تفاضل گل به اضافه 17 است و تیم نونهالان پرسپولیس با 18 گل زده و سه گل خورده با تفاضل گل به اضافه 15 در تعقیب رقیب خود قرار دارد.

همچنین تیم‌های فوتبال نونهالان زیر 14 سال افشید و دژبان با 9 امتیاز سوم و چهارم هستند، ضمن اینکه تیم‌های فوتبال نونهالان صبا و عقاب پردیسان با 6 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جای دارند و تیم‌های خورشید و فینال با یک امتیاز هفتم و هشتم هستند.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول