اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شیروان:

باب انتقاد از دانشگاه آزاد برای‌ خبرنگاران باز است‌

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان با اشاره به اینکه باب انتقاد از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان بر روی خبرنگاران باز است، تاکید کرد: در این راستا خبرنگاران می‌توانند دانشگاه آزاد اسلامی را بمباران خبری کنند.

باب انتقاد از دانشگاه آزاد برای‌ خبرنگاران باز است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، فریمان ابراهیم‌زاده بعد از ظهر امروز در دومین همایش داخلی اصحاب رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی این مرکز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قلم شهیدان آوینی و امانی گفت: خبرنگاران با بیان مسائل و مشکلات و نیز نقاط قوت می‌توانند برای توسعه همه جانبه تلاش کنند.

وی با اظهار تأسف از واهمه برخی از مسئولان برای مواجه شدن با خبرنگاران اظهار کرد: به طور حتم انتقاد خبرنگاران به رفع مشکلات مردم و ابهامات موجود کمک کرده و این امر مسئولان را به تحرک و پویایی بیشتر وا می‌دارد.

ابراهیم‌زاده گفت: نباید از مواجه با خبرنگاران هراسی داشت از این رو باب انتقاد در دانشگاه آزاد به روی همه خبرنگاران باز است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان انتقاد سازنده را برای رفع مشکلات و کاستی‌ها امری مطلوب و لازم عنوان کرد.

ابراهیم زاده با اشاره به این که طی دو سال پیاپی از تمامی مدیران،رسانه‌ها، برای حضور در این همایش دعوت شده است، گفت: متأسفانه هیچ یک از مدیران حضور نیافته‌اند که این امر باعث بیگانگی آنان با رشد و توسعه رسانه در شهرستان خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان با انتقاد از عملکرد صدا و سیما هم بیان داشت: متأسفانه این رسانه فقط به اخبار مرکز استان می‌پردازد و سایر شهرستان‌ها به ویژه شیروان در حاشیه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ما از این رسانه انتظار داریم که با انعکاس اخبار این شهرستان امید را در مردم تقویت کند.

ابراهیم زاده نقش ارزنده خبرنگاران را هم در ابعاد مختلف اجتماعی برشمرد و یادآور شد: خبرنگاران حیاتی‌ترین نقش را بر عهده دارند و نقش قلم و تصویر یکی از ابزارهای بسیار کارآمد در تنویر افکار عمومی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های شیروان هم در این آیین اظهار کرد: خبرنگاران با انتقاد منصفانه خود می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات جامعه باشند.

عبدالرضا فرزانه اضافه کرد: خبرنگاران با قلم نقد منصفانه زنده‌اند و اگر قلم انتقادی را از خبرنگاران بگیرند چیزی باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به طور کارشناسی نسبت به عملکردها انتقاد داشته باشند، گفت: البته لازم است تا در کنار آن راهکار نیز ارائه شود.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های شیروان اضافه کرد: بایستی در کنار این انتقادات، رسانه‌ها عملکرد مثبت را نیز به افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

فرزانه همچنین از انعکاس کم رنگ اخبار شیروان در رسانه ملی و صدا و سیما استان انتقاد کرد و گفت: این عملکرد دور از عدالت در عرصه اطلاع‌رسانی است.

وی همچنین هرگونه محدودیت برای خبرنگاران و هراس از نقد و انتقاد را نشانه ضعف در افراد دانست.

به گفته فارس، در دومین همایش اصحاب رسانه و دانشگاه از 10مقاله ، سه مقاله برتر انتخاب که از ارائه‌کنندگان آثار تجلیل به عمل آمد.

همچنین خبرنگاران شهرستان شیروان به پاس تلاش‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی تقدیر شدند.

انتهای پیام/63002/‌ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول