اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

تعامل میان ارشاد البرز و خانه مطبوعات این استان بیشتر می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعامل میان ارشاد البرز و خانه مطبوعات این استان بیشتر می‌شود.

تعامل میان ارشاد البرز و خانه مطبوعات این استان بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در بازدید از دفترخانه مطبوعات استان البرز گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ارشاد البرز توسعه خدمات‌رسانی به رسانه‌ها است چراکه رسانه‌ها یکی از مهمترین عناصر تأثیرگذار در تحقق اهداف و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این خدمات‌رسانی به رسانه‌های مختلف را با موفقیت انجام دهیم لازم است تعامل خود را با خانه مطبوعات که به عنوان بازوی رسانه‌ای این اداره کل نیز محسوب می‌شوند، افزایش دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در کوتاه مدت مشکلات صنف خبرنگاران مرتفع شود.

در ادامه این بازدید رئیس خانه مطبوعات استان البرز نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خانه مطبوعات استان افزود: ارشاد البرز به عنوان متولی امر فرهنگ برنامه‌های خود را به سمت گسترش خدمات و رفع کمبودهای اصحاب رسانه در این استان سوق دهد.

مهدی کریمایی با تأکید بر تعامل دو سویه خانه مطبوعات و ارشاد البرز گفت: یکی از مهمترین نیازهای خانه مطبوعات حمایت اداره کل ارشاد از اقدامات و برنامه‌های این خانه و همچنین تأمین نیازهای مالی آن است.

وی با بیان اینکه تا کنون 17 کمیته در خانه مطبوعات تشکیل شده و بیش از 130 خبرنگار در این کمیته‌ها در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری پنج اردوی زیارتی سیاحتی در داخل و خارج کشور و اولین اردوی برون مرزی به عتبات عالیات با استقبال پرشور اصحاب رسانه برگزار شد.

کریمایی در پایان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خواست تا در جهت اخذ مجوز دفتر زیارتی سیاحتی به نام خانه مطبوعات استان البرز مساعدت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول