اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن به شوک تغییر سرمربی احتیاج داشت

سرپرست سابق ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن با توجه به اینکه در بسیاری از بازی‌ها با بدشانسی مواجه می‌شد به شوک تغییر سرمربی احتیاج داشت.

ذوب‌آهن به شوک تغییر سرمربی احتیاج داشت

علی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرمربی تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: وی یکی از مربیان سالم و باسابقه در لیگ برتر است و ذوب‌آهن با توجه به اینکه در بسیاری از بازی‌ها با بدشانسی مواجه می‌شد به این شوک احتیاج داشت.

وی تصریح کرد: در هر شرایطی دوست دارم ذوب‌آهن نتایج خوبی گرفته و در لیگ ماندگار شود چراکه یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی لیگ است.

بازیکن سابق ذوب‌آهن ادامه داد: مربیان موفق ایران به جز یک تعداد معدود مربی که موفق بوده‌اند بسیار کم هستند و تقوی هم در صورتی‌که نتیجه نگیرد می‌گوید این تیم من نبوده و از ابتدای فصل با ذوب‌آهن کار نکرده بودم.

وی گفت: منصور ابراهیم‌زاده برای ذوب‌آهن خوب بود اما وی در حال حاضر با راه‌آهن قرارداد دارد و کربکندی هم در گذشته امتحانش را در این تیم پس داده است.

شجاعی افزود: باید دعا کنیم و امیدوار باشیم که ذوب‌آهن در لیگ برتر حفظ شود چراکه تیم بسیار خوبی داریم و حیف است با این امکانات در جایگاه کنونی قرار دارد.

انتهای پیام/63020/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول