اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی استاندار البرز:

نخستین گام‌ها در استقرار مدیریت مشارکتی در البرز برداشته شد

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندار البرز از تشکیل شورای پذیرش و بررسی پیشنهادات به منظور به‌کارگیری خلاقیت در کارکنان، ایجاد ابتکار و بهره‌مندی از توان فنی و تخصصی و در نهایت بهبود در عملکرد این نهاد حاکمیتی خبر داد.

نخستین گام‌ها در استقرار مدیریت مشارکتی در البرز برداشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، فریبرز همدانی تشکیل شورای پذیرش و بررسی پیشنهادات را در راستای اجرای ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری گامی در جهت مدیریت مشارکتی دانست و اظهار داشت:  یکی از مسیرهای نیل به موفقیت در هر سازمانی به‌کارگیری مشارکت فعالانه کارکنان صاحبان خرد و اندیشه است، از این رو نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در استانداری البرز با رویکرد به‌کارگیری خلاقیت در کارکنان، ایجاد ابتکار و بهره‌مندی از توان فنی و تخصصی و در نهایت بهبود در عملکرد این نهاد حاکمیتی تشکیل شد.

وی با اشاره به رهاورد تشکیل نخستین جلسه نظام پذیرش و پیشنهادات در استانداری البرز افزود: بر این اساس مقرر شد تا مدیران و کارکنان استانداری پیشنهادات خود را چارچوب معیارهای مدونی به دبیرخانه این شورا در دفتر منابع انسانی و تحول اداری ارائه دهند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز معیارهای ارزیابی پیشنهادات نظام پذیرش را نیز برشمرد و گفت: ارتقای سطح انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بدون صرف هزینه، بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع، استفاده بهینه از منابع موجود، بهبود ارتباطات با سایر دستگاه‌ها از جمله معیارهای ارزیابی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات به شمار می‌رود.

همدانی همچنین انجام مطلوب‌تر مأموریت‌های اصلی وزارت کشور و استانداری‌ها، ارتقای شأن و جایگاه وزارت کشور و واحدهای تابعه نزد افکار عمومی، بهسازی نظام‌های مدیریتی، کاهش زمان انجام امور، افزایش سطح مهارت و دانش کارکنان، ارتقای نظم و انضباط کاری، بهبود ارتباطات با سایر دستگاه‌ها، بهبود شرایط محیط کار و اصلاح مقررات و آیین‌نامه دستورالعمل‌ها و ساختار سازمانی را نیز به عنوان دیگر معیارهای این نظام و در استقرار مدیریت مشارکتی در استانداری برشمرد.

وی در پایان افزود: مشارکت کارکنان از الزامات توسعه انسانی و به منزله شاخص سنجش میزان توسعه هر سازمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2302/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول