اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

گسترش پژوهش در گرو تعامل بخش‌های آموزشی و پژوهشی است

استاندار ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک هفته پژوهش اعلام کرد: گسترش پژوهش در گرو تعامل سازنده تمام بخش‌های آموزشی و پژوهشی کشور است.

گسترش پژوهش در گرو تعامل بخش‌های آموزشی و پژوهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این پیام آمده است: توسعه پایدار و همه جانبه در هر کشوری به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی آن کشور است.

این پیام ادامه می‌دهد: اگر نگاهی دراز مدت به امر پژوهش داشته باشیم، شاید مهم‌تر از انجام پژوهش در زمینه‌های مختلف، گسترش رویکرد پژوهش مدار در تمامی عرصه‌های علمی باشد.

این پیام خاطرنشان می‌کند: بدیهی است که گسترش پژوهش در گرو تعامل سازنده تمام بخش‌های آموزشی و پژوهشی کشور است و هیچ یک از سازمان‌ها به تنهایی نمی‌توانند به بهبود وضع پژوهش در کشور کمک کنند.

این پیام اضافه می‌کند: بنابراین پیشرفت در این زمینه نیازمند عزمی ملی در این خصوص و توجه به جایگاه پژوهش در زمینه های مختلف است.

این پیام یادآور می‌شود: به یقین علت نامگذاری چنین روزی این است که مردم به اهمیت پژوهش، نقش و جایگاه و تاثیر آن در اداره سازمان‌ها، اداره کشور و جامعه و بهبود وضع زندگی و معیشتی شهروندان آگاهی بیشتری پیدا کنند و از زاویه‌ای دیگر در جریان عملکرد موسسات، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که ماهیت وظایفشان، پژوهشی است قرار گیرند.

این پیام خاطر نشان می‌کند: این روز فرصتی است تا مردم و دوست داران علم و پژوهش با یکدیگر به تعامل بپردازند و بیشتر در جریان فعالیت‌های پژوهشی در فناوری انجام شده در بخش های مختلف کشور قرار گیرند، این روز بهانه‌ای شده است تا بار دیگر از تمام  محققان، پژوهشگران و نخبگان استانی تقدیر شود و فرا رسیدن این روز را به آنها تبریک عرض می‌کنم.

این پیام ادامه می‌دهد: به امید روزی که کشور عزیزمان ایران با انجام پژوهش و فناوری‌های برتر، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر نهد و به توسعه‌ای همه جانبه و پایدار دست یابد.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول