اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

استعفای برخی نمایندگان برخلاف وحدت قوا بود

فرماندار پلدختر گفت: استعفای برخی از نمایندگان مجلس در اعتراض به لایحه بودجه 93 برخلاف وحدت قوا بود.

استعفای برخی نمایندگان برخلاف وحدت قوا بود

فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر افزود: مقام معظم رهبری ایجاد شکاف، اختلاف را از نظر شرع و اصول انسانی خلاف می‌دانند.

وی از الزامات اقتدار روزافزون نظام اسلامی را وجود وحدت دانست و گفت: وحدت را فراموش نکنیم و با رفتار متفاوت و طرح موضوعات نامناسب و برخی اختلاف سلیقه‌ها به اختلافات دامن نزنیم.

رشیدی افزود: دولت لایحه بودجه را بر اساس اطلاعات و در نظر گرفتن مصالح و منافع ملی و بر‌اساس صداقت و واقعیت تنظیم و در مهلت قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم در قبال انتظارات سفرهای استانی دولت گذشته پاسخگوست و از سوی دیگر با انبوهی از درخواست‌های برجای مانده از سال گذشته مواجه است.

فرماندار پلدختر گفت: امروز در شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم در جامعه نیازمند وحدت و انسجام و ایجاد فضایی آرام هستیم که باید به این اصل مهم توجه و آن را رعایت کنیم.

وی خطاب به نمایندگان منتقد بودجه گفت: استعفا درد و مشکلی را حل نمی‌کند و اگر این اقدام آنها کمک به مردم است و جنبه تبلیغی و احساسی ندارد، چرا پیشنهاد جایگزین و مشخصی برای بودجه و متعادل کردن هزینه‌ها و درآمددهی آن ارائه نکردند.

فرماندار پلدختر گفت: مجلس فرصت بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی یا تلفیق را دارد و اصلاح، ترمیم و یا حذف بخشی از بودجه از اختیارات مجلس است، بنابر این برای خروج از این موقعیت تعامل بین دولت و مجلس در هر بخش به خصوص بودجه بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/2304/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول