اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم فریب مامورنماها را نخورند

جولان ماموران قلابی آبفا در البرز/ کنتور دزدی در روز روشن

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز به مردم هشدار داد در هنگام مراجعه ماموران قلابی با هویت جعلی به در منازل هوشیار باشند و فریب آنان را نخورند.

جولان ماموران قلابی آبفا در البرز/ کنتور دزدی در روز روشن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز، طبق گزارش‌های دریافتی به تازگی اشخاصی با هویت جعلی ضمن مراجعه به منازل مردم خود را ماموران شرکت آبفا معرفی کرده و با درخواست بررسی و آزمایش کنتورهای آب، آنها را باز کرده و به سرقت می‌برند.

این گزارش می‌افزاید: این اقدام ماموران قلابی علاوه بر سرقت اموال عمومی، موجب نشت شدید آب به داخل ساختمان‌ها و احتمال بروز خطرات جانی و مالی برای ساکنان ساختمان‌ها می‌شود.

در این گزارش تأکید شده است: ماموران و کارکنان آبفای استان دارای کارت شناسایی بوده و شهروندان هنگام مراجعه آنان باید کارت شناسایی را مطالبه کنند.

بنا براین گزارش، تعویض کنتور در صورتیکه خراب باشد با طی مراحل اداری قبلی انجام شده و پس از برداشتن کنتور خراب نیز بلافاصله کنتور جدید نصب می‌شود.

روابط عمومی آبفای البرز همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس (110) اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول