اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قوچانی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

کاله اسیر تاکتیک‌های تیمی میزان شد

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی گفت: کاله مازندران اسیر تاکتیک‌های تیمی میزان شده بود و منتظر بازی ضعیف از این تیم مقتدر نبودیم.

کاله اسیر تاکتیک‌های تیمی میزان شد

جبار قوچانی‌نژاد پس از پیروزی شیرین سه بر صفر میزان خراسان‌رضوی مقابل کاله مازندران در دیداری خارج از خانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: بازی سختی مقابل کاله پیش‌بینی می‌کردیم.

وی افزود: خیلی برای کاله مازندران و مسئولان این تیم احترام قائلم ولی توقع نداشتم در آمل به راحتی بتوانیم سه امتیاز از این تیم کسب کنیم و این تیم قدرتمند و پرمهره را خیلی راحت در خارج خانه از پیش‌رو برداریم.

این مربی نام‌آشنای والیبال ایران اذعان داشت: انتظار داشتم بازی سنگینی بیشتری به خود می‌دید ولی چنین امری اتفاق نیفتاد و بازیکنان ما با تمرکز لازم روند بازی را بسیار خوب اداره کردند و مزد زحمت‌های‌شان را کسب کردند.

قوچانی‌نژاد با ابراز اینکه از لحاظ فنی بهترین کیفیت را به نمایش گذاشتیم و در دفاع روی تور، سرویس، پاس، توپ‌گیری و دریافت به بهترین شکل ظاهر شدیم، گفت: کاله نیز در ابتدا محکم کار را آغاز کرد ولی در ادامه اسیر تاکتیک‌های تیمی میزانی شد که روز بسیار خوب و پرفروغی داشت.

وی با اشاره به سالن بدون تماشاگر پیامبر اعظم (ص) آمل اذعان داشت: هر چند پیروزی سه امتیازی در آمل داشتیم ولی دیدار بدون تماشاگر نمی‌چسبد زیرا تماشاگران به همراه خود نشاط و هیجان دارند.

این مربی در مورد عدم حضور رحمان داوودی به دلیل مصدومیت در بین بازیکنان میزان یادآور شد: رحمان داوودی از بازیکنان بزرگ مشهد است و نقش بزرگی در تیم دارد ولی بازیکنان ما روح بلندی دارند و از آنها خواستم در این شرایط حساس به کمک یکدیگر بیایند زیرا در میزان اسم بازی نمی‌کند بلکه همت و اراده حرف اول را می‌زند.

انتهای پیام/20/86012/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول