اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اطلاع از شرایط جوی

مانیتور اعلام وضعیت هوا در شهرداری کرج نصب می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از نصب مانیتور اعلام وضعیت هوا در سالن ورودی ساختمان شهرداری مرکز خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اطلاع از شرایط جوی و ارائه خدمات به مردم انجام می‌شود.

مانیتور اعلام وضعیت هوا در شهرداری کرج نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، حسن مدیرروستا با بیان اینکه هم‌اکنون اطلاعات هواشناسی و وضعیت جوی سه روز پیش از وقوع در اختیار این معاونت قرار می‌گیرد، به تعامل مثبت و همکاری سازمان هواشناسی با این حوزه اشاره کرد.

مدیرروستا گفت: در جلسه‌ای که با مدیرکل هواشناسی استان برگزار شد، تفاهمی بین معاونت خدمات شهری و این اداره کل صورت گرفت که بر مبنای آن اطلاعات هواشناسی تا سه روز قبل با دقیق‌ترین شکل ممکن در اختیار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: بر این اساس، تهیه مانیتوری برای اعلام وضعیت جوی و بارش‌ها در شهرداری مرکز مورد توجه قرار گرفته است که امید است سازمان فاوا در این زمینه همکاری‌های لازم را به عمل آورد.

معاون خدمات شهری شهرداری خاطرنشان کرد: آگاهی از وضعیت بحران‌های آب و هوایی و میزان بارش‌ها می‌تواند آمادگی بسیار مناسبی را به نیروهای این معاونت جهت هماهنگی و ایجاد ساز و کار مناسب برای مقابله با سرما، یخ‌زدگی و آبگرفتگی معابر دهد.

مدیرروستا همچنین به برپایی موفق مانور ماشین‌آلات زمستانی شهرداری کرج که روز پنج‌شنبه گذشته برگزار شد، اشاره کرد و ادامه داد: با بهره‌مندی از این امکانات و نیز تجهیز معاونت به اطلاعات دقیق هواشناسی، می‌توان امیدوار بود که شهر زمستان خوشایند و لذت‌بخشی را پشت سر بگذارد.

وی از همکاری کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در برگزاری این مانور تقدیر کرد و اظهار داشت: همراهی شهردار با برگزارکنندگان مایه دلگرمی و نشان از عزم این دستگاه برای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان است.

انتهای پیام/2302/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول