اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه ضرب‌المثل‌های محلی ‌در سیرجان افتتاح شد

نمایشگاه ضرب‌المثل‌های محلی ‌در نگارخانه باغ سنگی سیرجان افتتاح شد.

نمایشگاه ضرب‌المثل‌های محلی ‌در سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، نمایشگاه ضرب‌المثل‌های محلی با ارائه 20 اثر تصویرسازی شده توسط آسیه غیب‌زاده و الهام مددی در نگارخانه باغ سنگی سیرجان افتتاح شد.

این دو هنرمند‌ سیرجانی 25 و 27 ساله‌ فارغ‌التحصیل رشته گرافیک و ارتباط تصویری از دانشگاه سوره کرمان‌ هستند.

در این نمایشگاه آثار تصویرسازی شده بر روی مقوا ‌به نمایش گذاشته شده که برای جمع‌آوری و طراحی آنها حدود یک سال و نیم وقت صرف شده است.

آسیه غیب‌زاده با بیان اینکه اکثر ضرب‌المثل‌ها‌ از کتاب گویش سیرجان انتخاب شده است در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ نویسنده این کتاب مهری موید‌محسنی است و چون اکثر ضرب‌المثل‌های عامیانه در آن جمع بودند، این کتاب را منبع اصلی کار قرار دادیم.

افتتاح کانون فرهنگی هنری موعود در زرند‌‌

کانون فرهنگی هنری موعود واقع در مسجد الزهرا‌ (س) زرند‌ با حضور کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری و هیئت امنای این کانون فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی خود را آغاز کرد.

این سی و سومین کانون فرهنگی و هنری است که تحت حمایت و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر‌خانه کانون‌های مساجد استان کرمان افتتاح شده و آماده ارائه خدمات فرهنگی، هنری و مذهبی به قشر جوان و نوجوان شهرستان زرند است.

این کانون فرهنگی و هنری با توجه به قرار گرفتن در یکی از مناطق پر‌جمعیت به ویژه جمعیت جوان منشأ پر‌خیر و برکتی برای این محدوده شهر به دنبال دارد.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول