اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل و عضو هیئت امنای مجمع خیرین اردبیلی‌ها:

نمایندگان دلسوز اردبیل مرجع تظلم‌خواهی مردم هستند

مدیرعامل و عضو هیئت امنای مجمع خیرین اردبیلی‌ها گفت: حقیقتاً نمایندگان دلسوز و کاردان استان اردبیل در مجلس مرجع تظلم‌خواهی مردم هستند که بی‌ادعا در این زمینه تلاش می‌کنند.

نمایندگان دلسوز اردبیل مرجع تظلم‌خواهی مردم هستند

پیمان نوری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: جایگاه نمایندگان استان اردبیل جایگاهی پرنفوذ و اثرگذار است و ما شاهد کارکرد صحیح و عالمانه آنها در حوزه نمایندگی مردم و ایفای نقش مؤثر و کارآمد هستیم به طوری که نمایندگان این استان به شکل عام و تعدادی از نمایندگان با تبحر و تخصص در حوزه‌های مختلف سعی و تلاش می‌کنند تا خواسته‌ها و مطالبات مردم را پیگیری کنند و به عنوان مرجع تظلم‌خواهی مردم و انعکاس‌دهنده خواسته‌ها و مطالبات آنها هستند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر ما شاهد برخی هجمه‌ها علیه نمایندگان با رویکردهای متفاوت بودیم در حالی که باید به صراحت اعلام کرد که تعدادی از این نمایندگان با خیرخواهی و حضور در فعالیت‌های خداپسندانه تنها به فکر توسعه و پیشرفت استان اردبیل هستند و حقیقتاً در مجمع خیرین اردبیلی‌های مقیم پایتخت نیز فعالیتی مثبت و سازنده دارند.

نوری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: این نمایندگان با نیت خیرخواهانه و بدون توقع سیاسی یا منفعت‌طلبانه سعی کردند به وظیفه خود عمل کنند و به دور از رفتارها و نگاه‌های تبعیض‌آمیز تلاششان بر این بوده تا به توسعه همه‌جانبه استان اردبیل و حرکت رو به جلوی آن کمک کنند.

این مسئول اضافه کرد: بنده خود شاهد هستم که چگونه شخصیت‌های ارزشمندی همچون حقیقت‌پور با توجه به حساسیت‌های توسعه‌ای منطقه تلاش‌های پیگیرانه‌ای را انجام می‌دهند تا کارها رو به جلو و با تعقل و تدبیر عالمانه به پیش برود و در کمال مظلومیت و حرکت بدون نام و نشان می‌خواهد در مسیر توسعه استان و اردبیل گام‌های جدی را بردارد که با حساسیت برخی از مسائل و موضوعات را نیز پیگیری می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: مجمع به عنوان پل ارتباطی بین خیرین نیک‌اندیش و مسئولان استانی است تا در حوزه‌های مختلف از ظرفیت این خیرین در مسیر رشد و توسعه استان استفاده شود که در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی نیز نظیر احداث زائرسرا در مشهد برای اردبیلی‌ها به همت حقیقت‌پور نماینده این شهر انجام شده است.

مدیرعامل و عضو هیئت امنای مجمع خیرین اردبیلی‌ها یادآور شد:‌ یکی از دغدغه‌های مردم اردبیل که سال‌هاست مطرح شده و در دولت‌های مختلف مورد پیگیری قرار گرفته بحث احداث پتروشیمی اردبیل است که ما از رئیس جمهور و استاندار جدید توقع داریم به این دغدغه اساسی مردم توجه کرده و بیش از گذشته احساس مسئولیت نمایندگان استان به ویژه شخص حقیقت‌پور را در این زمینه قدر بشناسند چرا که با تلاش‌های خود در سال‌های اخیر سعی کرده با حرکت‌های مؤثر و تأثیرگذار در این حوزه کمک کرده و این امر را شتابی خاص ببخشد.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر می‌خواهیم پتروشیمی اردبیل و ده‌ها پروژه زیربنایی دیگر در این استان به سرانجام برسد باید با نگاه درست و حرکت مثبت مسائل را پیگیری کنیم و اجازه ندهیم برخی از اقدامات حاشیه‌ای به اصل موضوع ضربه بزند که قطعاً با همت استاندار و شخص نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و همچنین نمایندگان این استان در مجلس این مشکل به جد قابل برطرف شدن است.

مدیرعامل مجمع خیرین اردبیلی‌ها افزود: مجمع خیرین در نظر دارد برای ایام پایانی سال و آغاز سال نو به مانند سال‌های گذشته کمک‌های خیرخواهانه خود را جمع‌آوری کرده و به افراد بی‌بضاعت در این زمینه کمک کند.

انتهای پیام/62003/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول