اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام خبر داد

انتخاب 13 معلم نمونه در شهرستان چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام از انتخاب 13 معلم در سطح شهرستان چرام به عنوان معلم نمونه خبر داد.

انتخاب 13 معلم نمونه در شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدقلی جمالی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چرام، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، با اشاره به دستور کار جلسه به ارائه مصوبات جلسه قبل پرداخت و اظهار کرد: در خصوص تامین سوخت مدارس روستایی، با مکاتبه و پیگیری آموزش و پرورش چرام با شرکت فرآورده‌های نفتی، این امر اجرایی شد و به طور کامل، مجتمع‌های آموزشی که نیاز به نفت داشتند، تامین شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش چرام در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، بازدید از خانواده شهدای دانش‌آموزی و غبارروبی گلزار شهدا را از برنامه‌هایی ذکر کرد که توسط حوزه معاون پرورشی چرام در هفته بسیج اجرا شد.

وی همچنین از برگزاری جشن عبادت دانش‌آموزان سوم ابتدایی در دی‌ ماه سال جاری خبر داد و با اشاره به موضوع جلسه، و نحوه انتخاب معلمان نمونه هر شهرستان، عنوان داشت: امسال با ابلاغیه‌ای از طرف استانداران به فرمانداران به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم هر شهرستان و رئیس آموزش و پرورش هم به عنوان قائم مقام فرستاده شد.

این مسئول با بیان اینکه در سطح شهرستان چرام، 13 معلم شهرستانی به عنوان معلم نمونه انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: کسب امتیاز جهت این رقابت، حدود 200 امتیاز است.

جمالی اضافه کرد: جهت مرحله استانی باید 250 امتیاز کسب کنند و برای مرحله کشوری 320 امتیاز به عنوان کف امتیاز نیاز است.

این مسئول در خصوص مفاد اجرایی شیوه‌نامه، نوع مدارک ارائه شده و نیز نحوه امتیازدهی مدارک مطالبی بیان کرد و گفت: تغییر در کیفیت امتیازدهی به برخی سنجه‌ها، ایجاد سنجه‌های جدید از جمله، امتیازدهی به مدارک تمامی دوره‌های تحصیلی، اصلاح حداقل امتیاز تعیین شده برای احراز عنوان معلم نمونه به تناسب افزایش امتیاز کلی نمونه برگ الف و ... از جمله تغییرات عمده‌ای است که در این شیوه‌نامه اعمال شده است.

وی با یادآوری این مطلب که همه افراد روزی دانش‌آموز بوده و مدیون معلم هستند، گفت: همه مسئولان از زحمات معلم به جایی رسیده‌اند، بنابراین انتظار داریم که در سطح شهرستان برنامه‌ای جهت بزرگداشت هفته مقام معلم پیش‌بینی شود که ادارات بتوانند از معلمان تجلیل کنند.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول