اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

بهره‌‌گیری از خردجمعی، سرلوحه برنامه‌هایم در ورزش و جوانان است

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، یکی از مهم‌ترین محورهای کاری‌اش، بهره‌ گیری از اختلاف سلایق برای رشد بیش از پیش سیستم ورزشی استان و اتکای به خردجمعی دانست و گفت: نمودار رشد صعودی ورزش استان را دنبال می‌کنم.

بهره‌‌گیری از خردجمعی، سرلوحه برنامه‌هایم در ورزش و جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن‌رضا عمیدیان صبح امروز در شورای اداری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر چه مشکلاتی به لحاظ مسائل مالی و غربت جغرافیایی بر استان حاکم است، اما با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و پرانرژی که نیتی جز خیر و خدمت‌رسانی در سازمان ندارند می‌توان نمودار رشد صعودی خراسان جنوبی را دنبال کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین محورهای کاری‌اش را بهره‌گیری از اختلاف سلایق برای رشد بیش از پیش سیستم ورزشی خراسان جنوبی و اتکای به خرد جمعی دانست.

از نعمت خدمتگزاری بدرستی استفاده کنیم و از نداشته‌ها سد نسازیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با قدردانی از تلاش‌های جعفر قدیری مدیر کل اسبق این اداره، به فراگرفتن درس‌های زیادی از وی در حوزه‌های مختلف از جمله کار و زندگی اشاره و تصریح کرد: باید از نعمت و فرصت خدمتگزاری که به ما ارزانی شده، بدرستی استفاده کنیم و همیشه در کار و زندگی از نداشته‌ها، سدی نسازیم و با اعتقادی راسخ و با همه توان، مدلی و همراهی، مسیر ترقی و رو به رشد ورزش و جوانان استان را فراهم کنیم.

مدیر کل اسبق اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز با اشاره به وجود افراد با لیاقت و شایسته در سازمان، تصریح کرد: اجماع صاحب‌نظران مدیریت در ارتقاء و انتصاب مسئولیت‌ها این است که از درون سازمان صورت گیرد؛ چرا ‌که به نفع سازمان و همکاران خواهد بود و این موضوع سبب افزایش انگیزه و روحیه‌بخشی به کارکنان است.

جعفر قدیری ادامه داد: ثبات مدیریت حداکثر پنج تا هفت سال است و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به لطف خداوند و همکاران در بیشتر زمینه‌ها کارنامه موفقی داشته است هر چند که بطور قطع نواقص و اشتباهاتی نیز صورت گرفته و کسی که کار مدیریتی انجام می‌دهد از گزینه احتمال اینکه اشتباه بکند مصون نخواهد بود.

قدیری با طلب حلالیت از همکارانش در اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، از مردم استان به عنوان مردمانی نجیب، مهربان و باصفا یاد کرد و گفت: در طول خدمتش در خراسان جنوبی جز خوبی، همدلی و همراهی ندیده است و آرزوی رشد و توسعه همه جانبه استان را دارد.

مدیر کل اسبق اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول عمر خدمتش، رشد سازمانی و شخصیتی همکاران در دستور کار همیشگی‌اش بوده، خواستار دفاع همکاران از عملکردشان و ادامه رشد شخصیتشان شد و در پایان ضمن دعوت همگان به ایجاد همدلی و محبت به همدیگر تاکید کرد با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، با خدمت صادقانه و عالمانه به طور جدی به کارهای خوب و ماندگار بپردازند و اشتباهات  گذشتگان را تکرار نکنند.

انتهای پیام/69014/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول