اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام سرپرست شرکت گاز البرز

گاز بخش‌هایی از کرج امروز قطع می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان البرز از قطع گاز بخش‌هایی از کرج طی امروز دوشنبه خبر داد.

گاز بخش‌هایی از کرج امروز قطع می‌شود

محمد هدایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه شبکه گاز شهری در استان البرز از جمله مهمترین برنامه‌های کاری این شرکت در سال جاری بوده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با انجام عملیات عمرانی و توسعه‌ای شاهد افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان به ویژه روستاهای فاقد گاز در این سال بودیم.

سرپرست شرکت گاز در استان البرز افزود: اجرای این طرح‌ها موجب شده تا در تامین نیاز شهروندان به گاز طبیعی و رفع مشکلات مناطقی که به شبکه گاز متصل نیستند، دستاوردهای خوبی در این استان حاصل شود.

هدایی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برخی از برنامه‌های این شرکت در شهرستان کرج، گفت: در کنار طرح‌های جدید عمرانی، اصلاح و بهسازی شبکه گاز شهری در استان البرز نیز همواره در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این طرح‌ها هم‌اکنون در بخش‌هایی از کرج انجام می‌شود و به همین دلیل مجبور به قطع موقت گاز شهری در مناطقی از این شهرستان هستیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان داشت: در این راستا گاز بخش‌هایی از کرج امروز دوشنبه 25 آذر ماه سال جاری به مدت 9 ساعت قطع خواهد شد.

هدایی‌پور گفت: این قطعی از ساعت 8 صبح تا ساعت 17 اعمال می‌شود و علت اصلی آن اجرای طرح‌های مربوط به اصلاح و بازسازی شبکه گاز است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه قطع و وصل مجدد گاز خطراتی را به همراه دارد، لازم است که شهروندان بخش‌هایی که گاز آنها در این ساعات قطع می‌شود، در زمان قطعی گاز و وصل مجدد آن در منزل و یا محل کار حضور داشته و موارد ایمنی را رعایت کنند.

لازم به توضیح است، بنا بر اعلام شرکت گاز استان البرز، در روز دوشنبه از ساعت 8 صبح به مدت 9 ساعت گاز بخش‌هایی از شهرستان کرج از جمله بلوار ارم، خیابان بوستان و 2 مجتمع مسکونی شهید رحیمی و مجتمع شرکا در محدوده مهر شهر کرج قطع می‌شود.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول