اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه زنجان تا پایان سال‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی این دانشگاه تا پایان سال‌جاری خبر داد.

راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه زنجان تا پایان سال‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سروری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات دندان‌پزشکی مورد پوشش بیمه‌ها قرار نمی‌گیرد مگر در مواقع محدود و این نیاز همشهریان را برآورده نمی‌کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی با 80 تا 100 یونیت دندان‌پزشکی آمادگی لازم برای ارائه خدمات دولتی به مردم استان زنجان را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی دو مرکز تجمیع خدمات دندان‌پزشکی با 30 یونیت و با تعرفه دولتی خدمات مورد نیاز همشهریان برآورده می‌شود، افزود: علاوه بر این در بخش دیگری مراکز تجمیع خدمات دندان‌پزشکی به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این بخش در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان با هزینه 210 میلیون تومان راه‌اندازی شده است، گفت: این بخش با 14 یونیت و یک واحد رادیولوژی فعالیت می‌کند.

سروری با بیان اینکه در مرکز تخصصی دندان‌پزشکی خدماتی برای 60 نفر از دانشجویان ترم هفت ارائه می‌شود، اذعان داشت: 30 نفر از دانشجویان خارجی برای گذراندن دوره تکمیلی در این مرکز حضور دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود در بخش دندان‌پزشکی مردم استان به بخش خصوصی نیز مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: امید است با راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی قبل از پایان سال‌جاری از ظرفیت این مرکز استفاده شود.

این مسئول اذعان داشت: خدمات ارائه شده در مرکز تجمیع تخصصی دندانپزشکی آیت‌الله موسوی با استفاده خدمات تخصصی از حدنصاب استان زنجان بالاتر است.

سروری در ادامه با اشاره به اینکه مردم در صورت داشتن شکایت می‌توانند به واحد بازرسی دانشگاه علوم پزشکی زنجان مراجعه کنند، اظهار داشت: هم‌استانی‌ها می‌توانند شکایات خود را به صندوق ارتباط با ریاست تحویل و یا به صورت مستقیم به دفتر ریاست مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین همشهریان می‌توانند شکایات خود را با ستاد هدایت و اطلاع‌رسانی و امور درمانی در میان بگذارند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول