اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‎وگو با فارس مطرح شد

انتقاد به شبکه سبز گلستان و حضور کمرنگ مسئولان در بدرقه زائران حسینی

مسئول کاروان اربعین پیاده‎روی نجف تا کربلا در گلستان از عدم پوشش و انعکاس خبری شبکه سبز گلستان و حضور کمرنگ مسئولان در بدرقه زائران حسینی انتقاد کرد.

انتقاد به شبکه سبز گلستان و حضور کمرنگ مسئولان در بدرقه زائران حسینی

حجت‌الاسلام مهدی انتصاری عصر امروز در حاشیه بدرقه زائران حسینی از گلستان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: صدا و سیما به عنوان یکی از قطب‎های فرهنگی محسوب می‎شود و این انتظار وجود دارد تا این رسانه در انعکاس مسائل فرهنگی بیش از پیش نقش‎آفرینی کند.

وی تصریح کرد: حرکت‎های فرهنگی زیادی در استان شکل می‎گیرد اما از دید شبکه سبز گلستان پنهان می‎ماند و کمتر به آن پرداخته می‎شود.

مسئولان مردم را با فرهنگ حسینی پیوند دهند

مسئول کاروان اربعین پیاده‎روی نجف تا کربلا در گلستان حضور مردم را پرشور خواند و افزود: مردم همیشه در صحنه‎های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور خوبی دارند و این انتظار از مسئولان می‎رود تا حضور و خواسته‎های خود را منحصر به انتخابات و ... نکنند بلکه در سایر صحنه‎های دینی و مذهبی همگام با مردم شوند.

انتصاری ابراز امیدواری کرد مسئولان این حرکت‎های پرشور مردمی را در انجام کارهای مذهبی ببینند و در سال‎های آتی حضور درخور و مناسبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان اگر می‎خواهند هنجارها در جامعه ترویج پیدا کند باید مردم را با فرهنگ حسینی پیوند دهند و آنها را با راه و روش سیدالشهدا (ع) آشنا کنند.

مسئول کاروان اربعین پیاده‎روی نجف تا کربلا در گلستان از وضعیت شهر گرگان به لحاظ برخورداری از رفاه عمومی انتقاد کرد و گفت: مسئولان ادعای پرکاری می‎کنند اما آنچه وضعیت شهر نشان می‎دهد رو به بهبودی نیست و هر روز بدتر می‎شود.

انتصاری افزود: اگر فرهنگ حسینی در جامعه نهادینه شود بسیاری ناهنجاری‎ها از پیکره جامعه زدوده خواهد شد، فقط عزم جدی و همگانی مردم و مسئولان را می‎طلبد.

مراسم پیاده‎روی «کاروان پیاده از نجف تا کربلا» از بعد از ظهر امروز در سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان گرگان با حضور شمار زیادی از دلدادگان حسینی آغاز شد و این تجمع بزرگ مردمی با خیل عاشقان تا سمت امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان ادامه یافت.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول