اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ برتر

صبای قم از شاگردان قلعه‌نویی پذیرایی می‌کند / به آب و آتش زدن برای 3 امتیاز

تیم فوتبال صبای قم در هفته نوزدهم برای کاهش فاصله خود با تیم‌های حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی در استقلال تهران می‌رود.

صبای قم از شاگردان قلعه‌نویی پذیرایی می‌کند / به آب و آتش زدن برای 3 امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با اینکه دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از عصر پنجشنبه بیست و هشتم آذرماه با انجام بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و سایپای البرز و سه دیدار دیگر رسماً آغاز می‌شود اما سایر دیدارهای هفته نوزدهم همگی تا جمعه شب بیست و نهم آذرماه به انجام می‌رسند و صبای قم در دهمین بازی خانگی به میدان می‌رود.

هفته چهارم از نیم فصل دوم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در بیست و نهمین روز آذرماه در حالی با انجام یک بازی در قم پیگیری خواهد شد که طی آن شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در خانه از استقلال تهران پذیرایی می‌کنند.

تیم فوتبال صبای قم که هفته پیش به اهواز رفت و برابر فولاد خوزستان قرار گرفت با باخت یک بر صفر میدان را ترک کرد تا وضعیتش در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال وخیم‌تر از گذشته شود و همچنان امیدوار است که از دیدار با استقلال شرایط بهتری در لیگ کسب کند.

صبای قم که محسن بیات را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداشت و در دهمین دیدار خارج از خانه خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شکست خورد تا در جدول یک پله پایین‌تر برود، این هفته اکبر صادقی هافبک طراح خود را به دلیل اخراج مقابل فولاد در اختیار ندارد و با حضور دیگر نفرات خود همچون محسن بیات سعی می‌کند با قدرت مقابل استقلال قرار بگیرد.

جایگاه سیزدهمین صبا و چهارمی استقلال در لیگ برتر

سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی با دهمین مصاف خانگی صبای قم در این فصل از لیگ برتر مقابل استقلال تهران پیگیری می‌شود که تیم صبای قم با باخت هفته گذشته به فولاد خوزستان 16 امتیازی باقی مانده و با توجه به برتری راه آهن برابر تیم ملوان بندر انزلی از مکان دوازدهم که هفته‌ها در آن قرار داشت به رده سیزدهم رفته تا بدین ترتیب سه امتیاز با آخرین جایگاه جدول رده‌بندی فاصله داشته باشد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در حالی در این دیدار در ورزشگاه یادگار امام قم برابر استقلال تهران بازی می‌کنند که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و باید به آب و آتش بزنند تا در خانه سه امتیاز را از تیم چهارم جدول یعنی استقلال بگیرند.

تلاش صبا برای کسب پیروزی بعد از چهار باخت متوالی

در این مسابقه که قطعاً از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار خواهد بود و 2 تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر خواهند داشت، صبا به دنبال این است که به هشت هفته ناکامی در پیروز نشدن مقابل حریفان پایان دهد و بعد از چهار باخت متوالی به امتیاز برسد.

تیم فوتبال صبای قم با کسب باخت دهم این فصل برابر فولاد خوزستان که این تیم را دارای رکورد باخت‌های لیگ سیزدهم کرد هم‌اکنون 16 امتیازی است و با این تعداد امتیاز جایگاه دوازدهم خود در جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با سقوط به رده سیزدهم از دست داده و در هفته نوزدهم بازی‌های لیگ برتر از ساعت 15 عصر جمعه بیست و نهم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول