اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان مشگین:

غفلت از آسیب‌های اجتماعی تهدیدهای بزرگ را رقم می‌زند

مدیر کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر گفت: غفلت از آسیب‌های اجتماعی نظیر مواد مخدر، بدحجابی و گرایش به شبکه‌های ماهواره‌ای به یقین تهدیدهای بزرگی را در جامعه رقم می‌زند.

غفلت از آسیب‌های اجتماعی تهدیدهای بزرگ را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بابایی عصر امروز در همایش عفاف و حجاب که با حضور 100 نفر از جوانان کانون دائم پیرو ولایت کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: کارشناسان و اساتید مجرب در این کارگاه آموزشی علاوه بر ارائه‌ مطالبی در مورد اهمیت عفاف و حجاب در جامعه‌ اسلامی، در مورد تهاجمات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیز به ایراد سخنرانی پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: باورها و اعتقادات دینی در مبارزه با تهاجم فرهنگی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند که وظیفه‌ همه‌ مسلمانان ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با فرهنگ بیگانه است.

بابایی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: امروزه جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی به شدت جوانان و نوجوانان را تهدید می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: اعتیاد به مواد مخدر، رعایت نکردن حجاب و عفاف، ناهنجاری و... جوانان را به شدت تهدید می‌کند که نباید از آنها غافل باشیم.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌های ماهواره‌ای بر علیه فرهنگ اسلامی بیان کرد: هدف این برنامه‌ها ایجاد انحراف در عقاید جوانان از مسیر حسینی و عاشورایی است که برگزاری چنین همایش‌هایی توسط کمیته امداد به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی در بین مددجویان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر یادآور شد: ارتقا سطح آگاهی خانواده‌های تحت حمایت و به خصوص فرزندان آنان نسبت به مسائل پیرامون خود جز فعالیت‌های اولویت‌دار این نهاد است.

بابایی حفظ حجاب و شئونات اسلامی را در برابر فرهنگ بیگانه دشمنان حائز اهمیت دانست و ادامه داد: مشاوران دینی و فرهنگی کمیته‌ امداد در جلسات متعدد خود با مددجویان تحت پوشش همواره حفظ حجاب را در بین آنان ترویج کرده و بر ضرورت اجرای احکام دین در جامعه تأکید دارند.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول