اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

طرح ملی جاده نظرآباد ـ اشتهارد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده‌شده و به منظور توسعه ارائه خدمات‌رسانی به مردم طرح ملی جاده نظرآباد ـ اشتهارد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح ملی جاده نظرآباد ـ اشتهارد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید سریزدی ظهر امروز در سفر یکروزه خود به شهرستان نظرآباد با تأکید بر اتمام هرچه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه برخی از پروژه‌ها به کندی پیش می‌روند که لازم است برای بهره‌برداری هرچه سریعتر این پروژه‌ها اقدامات اساسی اندیشیده شود.

وی افزود: شهرستان نظرآباد دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که باید با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از این پتانسیل‌ها در مسیر توسعه شهرستان استفاده شود.

سرپرست امور عمرانی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه اختصاص اعتبارات یکی از مهمترین مسائلی است که می‌تواند ما را در بهره‌برداری هرچه سریعتر این پروژه‌ها یاری دهد، افزود: استفاده از توان بخش خصوصی در این مسیر بسیار موثر است.

سریزدی گفت: در این راستا بسترهای حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان نیز باید فراهم شود و آنان بدون دغدغه‌خاطر سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه قفل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی با دستان سرمایه‌گذاران گشوده می‌شود، افزود: یکی از مهمترین رودیکردهای استاندار به منظور شتاب بخشیدن به پروژه‌های نیمه تمام، ورود سرمایه‌گذاران و ایجاد بسترهای لازم برای این افراد است.

سریزدی با اعلام فراخوانی به صورت مشارکتی و تهاتری از سرمایه‌گذاران خواست تا به این حوزه ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول