اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌های 91 و 92

94 هزار مقاله علمی به دانشگاه شهید چمران اهواز رسیده است

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در طول سال‌های 91 و 92، بیش از 94 هزار مقاله به این دانشگاه ارائه شده است.

94 هزار مقاله علمی به دانشگاه شهید چمران اهواز رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، خلیل رنجبر در مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر استان که بعد از ظهر امروز در اهواز برگزار شد اظهار کرد: اعلام سیاسیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی از جمله اهداف مهم هفته پژوهش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر کاربردی کردن پژوهش و فناوری باید به سمتی حرکت کرد که در ‌‌نهایت منجر به فناوری شود، افزود: تعمیق و اشاعه فرهنگ پژوهش و کارآفرینی، فراهم آوردن شرایط مناسب و تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با صنایع، شناسایی مشکلات و کمبود‌ها و برنامه‌ریزی برای آینده پژوهش از عمده نقش‌های هفته پژوهش به شمار می‌روند.

معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: کشور ما به لحاظ تولید علم با 4/1 درصد جزو 20 کشور بر‌تر جهان و نخستین کشور در منطقه به شمار می‌رود.

رنجبر با بیان اینکه در بخش فناوری نانو رتبه هشتم جهان را به خود اختصاص داده‌ایم افزود: در این بخش چهار درصد از تولیدات علمی جهان را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی در پایان گفت: در سال‌های 91 و 92 بیش از 20 تفاهم نامه با سایر ارگان‌های استان به امضا رسانده‌، همچنین در طول این مدت بیش از 94 هزار مقاله به دست ما رسیده است.

انتهای پیام/72015/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول