اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی استانداری اصفهان:

دفاتر پیشخوان دولت بهترین محل برای ارائه خدمات مردمی است

معاون توسعه مدیریت ومنایع انسانی استانداری اصفهان گفت: دفاتر پیشخوان دولت بهترین محل برای ارائه خدمات مردمی است.

دفاتر پیشخوان دولت بهترین محل برای ارائه خدمات مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی ظهر امروز در نشست دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات هویتی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در بسیاری از کشورهای پیشرفته از تصدی‌گری دولت خارج و به بخش خصوصی و مردمی واگذار شده است، اظهار داشت: امروزه دولت‌ها معتقد هستند که کار مردم را باید به خود مردم واگذار شود و مردم نیز خواهان این توسعه هستند.

وی با اشاره به اینکه در جوامع سنتی و عقب‌ مانده از فرصت ،بهره‌گیری و توانمندی مردم ناکام مانده‌اند، افزود: در مقام مقایسه‌ای بین کشورهای پیشرفته و عقب‌مانده  کشورهایی در مقام والاتری هستند که از ظرفیت مردم استفاده و کار مردم را به خود مردم واگذار می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان به این نکته که باید این اعتماد به مردم و مشارکت اداره امور محقق شود، تصریح کرد: کشورهایی که اساسا عنوان دموکراسی را یدک می‌کشند و اساسا آنچه معطوف به اهداف جمهوری اسلامی است، دستیابی شرایط مردم و نقش پر رنگ آنها در اداره امور است.

وی، ایجاد تشکل صنفی و صنعتی و نیز تحقق اصل 44 قانون اساسی و سهم بیشتر واگذاری کار مردم در امور اقتصادی کشور را از مهمترین اقدامات برشمرد و گفت: در حال حاضر در اصفهان 400 دفاتر پیشخوان دولت داریم که 20 دفتر به صورت پایلوت اجرای طرح ارائه خدمات ثبت احوال است.

سیستانی، دفاتر پیشخوان دولت را یک اصل پذیرفته شده برای ارائه خدمات و امور مردم دانست و گفت: امید داریم در دولت تدبیر و امید شرایط برای احساس رضایت بیشتر مردم فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در خصوص دفاتر پیشخوان دولت اعتقاد راسخ این است که امور مردم واگذار شود، بیان کرد: دولت‌ها باید کوچک و شرایط را به نحوی فراهم کرد که کار مردم به دست خودشان انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با تاکید به اینکه تصدی دولت باید کاهش پیدا کند، افزود: البته در صدد رفع برخی از مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان دولت از نظر اختلاف قیمت ارائه خدمات هستیم.

وی گفت: با تشکیل انجمن صنفی باید بر روی آموزش و ارائه خدمات بیشتر دفاتر پیشخوان دولت تلاش کرد.

سیستانی تأکید کرد: دفاتر پیشخوان دولت نیز باید اعتماد مردم و دولت را جذب کند و این درحالی است که در کشور ایران هنوز اعتماد به بخش خصوصی ضعیف است.

انتهای پیام/63012/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول