اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد

جمع‌آوری یک میلیون سند از شهدای مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تاکنون یک میلیون سند از شهدای استان جمع‌آوری شده است، گفت: اینها سند افتخاری هستند که در راستای کنگره شهدای مازندران جمع‌آوری و ثبت شده‌اند تا بتواند مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.

جمع‌آوری یک میلیون سند از شهدای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، محمدتقی شاهچراغی در جلسه کنگره شهدای مازندران که با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران همراه بود، گفت: باید در برگزاری برنامه‌های محوری استان تمام مسئولان دست در دست هم بدهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون سند از شهدا جمع‌آوری شده است، تاکید کرد: اینها سند افتخاری هستند که در راستای کنگره شهدای مازندران جمع‌آوری و ثبت شده‌اند تا بتواند مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.

شاهچراغی با ابراز امیدواری از تحقق کامل برنامه‌های در دست اجرا بیان داشت: پارک موزه دفاع مقدس نیز از جمله کارهای فرهنگی ماندگار استان است که امیدواریم هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور استاندار، فرمانده سپاه کربلا و دیگر فرماندهان، فرمانداران، بخشداران، مدیران و دیگر مسئولان استانی برگزار شد حاضران به بیان فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش‌رو پرداختند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول