اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

مسدود بودن محور کندوان تا 24 آذرماه

اداره کل راه و شهرسازی مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور انجام عملیات تعریض قطعه سوم حدفاصل مرزن‌آباد ـ مکارود در محور کندوان،این محور از امشب 24 آذر به مدت سه شب از ساعت 21 تا 9 مسدود است.

مسدود بودن محور کندوان تا 24 آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در استان ارسال شد،آمده است: به منظور انجام عملیات تعریض قطعه سوم حدفاصل مرزن‌آباد ـ مکارود در محور کندوان، این محور از امشب 24 آذر تا روز سه‌شنبه 26 آذر به مدت سه شب در روزهای یک‌شنبه، دوشنبه،سه‌شنبه از ساعت 21 شب الی 9 صبح مسدود است.

در ایام انسداد این محور،رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند با رعایت تمامی نکات ایمنی و لحاظ کردن احتیاط از طریق دیگر محورهای ارتباطی استان تردد کنند.

مرکز اطلاعات راه‌های استان مازندران نیز با دو شماره تلفن گویای 141، شبانه‌روزی 2222320 و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخگویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول