اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دوره سی و ششم صورت گرفت

راهیابی 300 نفر به بخش استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از 300 نفر حافظ و قاری قرآن کریم که در مرحله استانی با یکدیگر رقابت دارند، میزبانی می‌کند.

راهیابی 300 نفر به بخش استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله استانی برگزار می‌شود.

در بخش مقدماتی این مسابقات، مجموع 35 هزار نفر در سطح مدارس، روستاها و بخش‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و برای مسابقات شهرستانی سه هزار نفر برگزیده شدند.

در این دوره از مسابقات که مرحله شهرستانی آن با حضور سه هزار نفر به پایان رسیده است، نفرات برگزیده برای راهیابی به بخش استانی نیز مشخص شدند.

دبیرخانه مسابقات سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم، شمار 300 نفر را به عنوان برگزیده اعلام کرد که این نفرات در مرحله استانی شرکت می‌کنند.

برگزیدگان در 2 بخش خواهران و برادران در 2 گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال ویژه شکوفه‌ها و بزرگسالان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این دوره از مسابقات با ارتقای سطح کمی و کیفی با چهره‌های جدید مواجه است که در کسب رتبه‌های برتر رقابتی سالم دارند.

در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در قم 300 قاری و حافظ برتر استانی از 25 تا 29 آذرماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و از هر رشته سه نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

داوران برجسته‌ای به نظارت و داوری در این دوره از مسابقات خواهند پرداخت و قاریان و حافظان استانی در کنار داوران حضور دارند.

اختتامیه سی و ششمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم 29 آذرماه با معرفی چهره‌های برتر قرآنی خواهران و برادران در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78005/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول