اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

بحث‌های حاشیه‌ای روند توسعه شهرها را کند می‌کند

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید با استفاده از ظرفیت‌ها مشکلات مازندران را رفع کنیم،گفت: بحث‌های حاشیه‌ای روند توسعه شهرها را کند می‌کند.

بحث‌های حاشیه‌ای روند توسعه شهرها را کند می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی شورای شهر بابل، علی نبیان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر بابل اظهار داشت: لازم است با وفاق، همدلی و همراهی  مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه با بحث‌های حاشیه‌ای شهرها توسعه پیدا نخواهند کرد،افزود: بنده برای رفع مشکلات شهرهای استان مازندران آماده همکاری کامل با اعضای شوراهای اسلامی شهرها هستم و در کنار یکدیگر می‌توانیم موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران مشکل زباله و ترافیک را از جمله معضلات مهم در استان بیان کرد و افزود: برای رفع این مشکلات آماده همکاری با شورای شهرها بوده، طرح‌های را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم.

نبیان با تاکید بر استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته یادآور شد: باید سرعت خودمان را در بحث توسعه زیرساخت‌های استان مازندران بیشتر از قبل  کنیم.

شهردار بابل نیز اظهار داشت: شهرداری بابل به دلیل نداشتن کنارگذر مناسب هزینه‌های بسیار زیادی را متقبل می‌شود که انتظار داریم از ردیف بودجه‌های استانی و ملی اعتبارات مناسبی به آن اختصاص یابد.

فرهاد عسکری با اشاره به اینکه فاز سوم کمربندی شرقی دوم اوایل سال 93 افتتاح می‌شود،یادآور شد: برای آغاز عملیات تملک، زیرسازی و آسفالت فاز دوم این پروژه که به طول بیش از سه کیلومتر بوده به بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار داریم مساعدت ویژه‌ای از سوی استانداری مازندران به این پروژه شود.

وی همچنین خواستار مساعدت جدی استانداری مازندران نسبت به در اختیار گذاشتن زمین مناسب برای محل زباله شهر بابل براساس توافقات قبلی شد.

انتهای پیام/86009/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول