اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

تیم هندبال ویتاپی ثامن‌الحجج (ع) یزد راهی مسابقات لیگ دسته یک کشور شد

تیم هندبال ویتاپی ثامن‌الحجج (ع) استان یزد رسماً از این فصل در لیگ دسته یک کشور به میدان می‌رود.

تیم هندبال ویتاپی ثامن‌الحجج (ع) یزد راهی مسابقات لیگ دسته یک کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تیم ویتاپی ثامن‌الحجج (ع) یزد صبح امروز با حضور در سرپرستی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) آمادگی خود را برای آغاز لیگ دسته یک کشور اعلام کرد.

دبیر هیئت هندبال استان یزد در این نشست ضمن قدردانی از مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) برای حمایت از این تیم عنوان کرد: تیم ویتاپی ثامن‌الحجج (ع) یزد بومی و همگی یزدی هستند و مطمئن هستیم نماینده خوبی برای استان یزد هستند.

وی اظهار داشت: ویتاپی از آمادگی خوبی برخوردار است و همانند یک تیم حرفه‌ای، هفته‌ای 6 جلسه در سالن شاهدیه یزد تمرین می‌کنند و پنج‌شنبه هفته جاری در نخستین دیدار خود، میزبان نجف‌آباد اصفهان است و در هفته دوم در سبزوار مقابل تیم ثامن‌الحجج (ع) آن شهرستان به میدان خواهند رفت.

سرپرست منطقه مرکز موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان هیئت هندبال، مربیان و اعضای تیم که چنین تیم خوب و منسجمی را آماده کرده‌اند، اظهار داشت: هندبال یکی از سخت‌ترین ورزش‌های با توپ است چراکه نیاز به قدرت بدنی بالا دارد ولی به دلیل اینکه پرتحرک است، ورزش با نشاطی است.

محمود عظیمی‌نیا عنوان کرد: افتخار این موسسه این است که به ورزش ایران کمک کند و هر کار از دستمان برآید انجام خواهیم داد تا جوانان را تشویق به ورزش کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما از شرکت در مسابقات، قهرمانی تیم نیست بلکه هدف ما سلامتی نفس ورزشکاران است و ورزشکاری که بتواند نفس خود را کنترل کند، بهترین پهلوان و یک قهرمان واقعی است.

گفتنی است، در این مراسم لباس اعضای تیم توسط سرپرست موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) یزد، روسای هیئت هندبال استان و شهرستان و دبیر هیئت هندبال استان به اعضای تیم اهدا شد.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول